اجرای بیش از ۳۰ برنامه در هفته ازدواج در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، مصطفی مشایخی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همزمان با اول ذی الحجه ( ۱۵ مهر)سالرزو ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) و روز ازدواج برنامه های مختلف فرهنگی و هنری از سوی این اداره کل و ادارات تابعه برگزار می شود.
وی اضافه کرد: برگزاری مراسم و نشستهای سخنرانی با موضوعات ازدواج و جوانان ومسائل و مشکلات فرهنگی آنان، برگزاری مراسم جنگ شادی و مراسم تجلیل از زوج های موفق و الگو ساز، خادمین و فعالان حوزه ازدواج از جمله برنامه های این هفته است.
مشایخی ادامه داد: حمایت از آثار مکتوب با موضوع ازدواج در سال جاری، اختصاص بخش ویژه جوانان و ازدواج در نمایشگاه های کتاب، حمایت از مطبوعات محلی که نسبت به درج مطلب با موضوع ازدواج آسان اقدام کرده اند، برگزاری مراسم شب شعر وبرگزاری مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه های فرهنگی این اداره در هفته ازدواج است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: برگزاری همایش های مختلف موسیقی سنتی، اجرای نمایش های صحنه ای با موضوع ازدواج، جوانان و خانواده، برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی و اهداء هدایا به زوج های جوان هنرمند نیز از برنامه های هنری پیش بینی شده این اداره کل و ادارات تابعه در سالروز تولد حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) است.
وی ادامه داد: جشن های پیوند آسمانی با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد و کارگاه های آموزشی با محوریت ازدواج و تحکیم بنیان خانواده در روز ازدواج برگزار می شود.
این مقام مسوول همایش تقدیر از زوج های جوان موفق، اهداء کتاب به زوج های جوان و برگزاری دوره آموزشی آشنایی با خانواده در تعالیم اسلامی را از دیگر برنامه های این اداره کل عنوان کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.