ثبت‌نام ۵۰۰ قرآن‌آموز در جامعه‌القرآن خردسالان اراک

به گزارش مرکزی دیلی ، لیلا بیرامی، مدیر جامعهالقرآن کریم واحد خردسالان اراک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، گفت:‌ همزمان با فرارسیدن فصل تعلیم و تربیت شعبه‌های جامعهالقرآن کریم قریب به ۵۰۰ قرآن‌آموز نونهال در سنین ۴تا ۱۲ سال را ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه در شهرستان اراک ۶شعبه جامعهالقرآن فعالیت دارد، افزود:‌ روزانه حدود ۵۰ کلاس در این شعبه‌ها در رشته‌های روخوانی،‌ روان‌خوانی،‌ تجوید،‌ حفظ، صوت و لحن برگزار می‌شود.

بیرامی با اشاره به برگزاری کلاس‌های احکام، تفسیر، تربیت کودک،‌ طب سنتی و روابط خانوادگی برای مادران قرآن‌آموزان، ادامه داد:‌ کلاس‌های نقاشی، زبان انگلیسی و کاردستی نیز در حاشیه کلاس‌های قرآن برای خردسالان برگزار می‌شود.

مدیر جامعهالقرآن خردسالان اراک با اشاره به تربیت بیش از ۱۰نفر حافظ کل قرآن و جزء‌های مختلف، اظهار کرد:‌ مربیان شعبه‌های جامعهالقرآن از حافظان و استادان حوزه علمیه هستند.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه در فصل تابستان تعداد قرآن‌آموزان افزایش می‌یابد، تصریح کرد: سالانه هزار و ۵۰۰ قرآن‌آموز در شعبه‌های جامعه‌القرآن کریم از آموزه‌های کتاب نورانی قرآن کریم بهره‌مند می‌شوند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.