مشارکت ۱۵۰ کانون مساجد روستایی در طرح اوقات فراغت استان مرکزی

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: در تابستان امسال ۳۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان مجری طرح اوقات فراغت هستند که از این تعداد ۱۵۰کانون در روستاها فعالیت می‌کنند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: در برخی مناطق روستایی، کانون فرهنگی هنری تنها پایگاه فرهنگی در آن روستا محسوب میشود افزایش این کانون‌ها در مناطق روستایی می‌تواند بستر مناسبی برای تقویت فعالیت‌های فرهنگی و دینی باشد.
وی افزود: با اهتمام ستاد عالی نسبت به تجهیز و راه‌اندازی کانون در روستاها و برخورداری از پرداخت سرانه‌های عادلانه، امروزه شاهد فعالیت‌های اثرگذاری در کانون‌های روستایی هستیم، مناطق روستایی یکی از پشتیبانان انقلاب اسلامی هستند و باید برای پویایی و پیشتازی آنها در عرصه‌های مختلف فرهنگی تلاش شود.
حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: تقویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد روستایی در راستای بهره‌برداری شایسته از اوقات فراغت جوانان، جامعه را به سوی سازندگی اخلاقی و توسعه فکری رهنمون می‌کند، مردم دوست دارند معلومات دینی خود را در ساعاتی که در مسجد حضور دارند افزایش دهند در واقع در این زمان هنر مسجدی‌ها و متولیان فرهنگی مساجد است که بتوانند برای اوقات فراغت غیر از برنامه‌های تبلیغی و عبادی برنامه‌های جذابی را طراحی کنند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در پایان گفت: در ارئه خدمات فرهنگی و تقویت بنیه دینی، تابستان امسال ۳۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان مجری طرح اوقات فراغت هستند که از این تعداد ۱۵۰کانون به مناطق روستایی اختصاص دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.