ضرورت برنامه ریزی شورا و شهرداری اراک برای کاهش و رفع آلودگی هوا

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر چهارشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر اراک اظهار داشت: شهر امروزی تعریف جدید دارد و شرایط جدید از جمله فضای مجازی و مسائل امنیتی باعث تغییر تعریف شهر نسبت به گذشته شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: مسئله آب و هوا محیط، زیست جمعیت، تراکم و ترافیک جز مهمترین مسائل هر شهر هستند و آلودگی هوای شهر اراک یک مسئله بسیار مهم است و باید در اولویت کارهای شورای اسلامی وشهرداری قرار گیرد.

وی در ادامه با توجه به اهمیت آب سالم بیان کرد: استفاده از آب فاضلاب تصفیه شده جهت آبیاری درختان و جلوگیری از هدر رفت آب سالم بسیار مهم است.

دری نجف آبادی افزود: گسترش فضای سبز شهری و حاشیه شهر به حفظ محیط زیست شهر اراک کمک بسزایی می‌کند.

وی ادامه داد: درختکاری یکی از مسائل خوب و ارزشمند در سطح شهر اراک است و طرح تفکیک زباله از مبدا در شهر آغاز شده طرح بسیار خوبی است که باید با جدیت دنبال شود.

امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: سرلوحه شورای اسلامی شهر و شهرداری اراک خدمت صادقانه به مردم و صیانت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی باشد و شورای شهر اراک باید با برنامه‌ریزی دقیق و پیاده‌سازی برنامه‌ها به عنوان الگو در کشور معرفی گردد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.