مهدی حقیقی: افزایش سالن‌های سینما در اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، مهدی حقیقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- با اشاره به تشکیل جلسه کمیسیون بند پنج برای افزایش تعداد سالن‌های سینما، گفت: قبل از انقلاب اراک دارای شش سینما بود ولی امروز با وجود سینما فرهنگ و پردیس سینمایی عصر جدید دارای چهار سالن سینماست.

وی یادآور شد: سینما کاپری پس از انقلاب تحت عنوان سینما عصرجدید تغییر نام یافت و هم اکنون با سه سالن سینمایی فعالیت دارد.

حقیقی با اشاره به تغییر نام سینما دنیا با عنوان فرهنگ، گفت: سینما موسیو در اراک پس از انقلاب متاسفانه با تغییر کاربری به پاساژ تبدیل ‌شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: همچنین سینمای شهر صنعتی اراک نیز به فرهنگسرای شهر تغییر یافته است.

وی ادامه داد: سینما قصر طلایی اراک نیز پس از تغییر نام به استقلال، چند سالی است که به مجتمع فرهنگی هنری ستارگان اراک تبدیل شده است.

حقیقی عنوان کرد: طی بازدیدی که مدیرعامل سینما شهر از سینماهای استان داشت، در بازسازی سینما عصر جدید به این مجموعه یاری رساندند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: بر اساس جلسه‌ای که با حضور نمایندگانی از شهرداری، آتش نشانی، نیروی انتظامی و ارشاد بر اساس کمیسیون بند پنج برگزار شد، مقرر شده است تا دو ماه آینده کلنگ تخریب سینما فرهنگ اراک زده شده و سه سالن سینمایی در این مکان احداث شود، بر این اساس ظرف دو سال آینده اراک صاحب سه سالن سینمایی دیگر خواهد شد.

وی گفت: برای شهرستان‌هایی که فاقد سینما هستند طرحی توسط سازمان سینمایی از دو سال گذشته در حال اجراست و سازمان سینمایی و موسسه سینمای شهر گروه‌هایی را تجهیز کرده‌‌اند که وظیفه آنها نمایش فیلم در شهرهای فاقد سینماست و با این حرکت در تمام شهرهای استان امکان نمایش فیلم وجود دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.