بهره مندی ۱۱ هزار نفر از آموزش های فنی و حرفه ای

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی گفت: در ۶ ماه نخست سال جاری، ۱۱ هزار و ۱۳۱ نفر با شرکت در آموزشگاه های این اداره کل، آموزش‌های مهارتی و توانمندی را فرا گرفتند.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی، حمیدرضا رستمی افزود: ۴۷۶۸ نفر از این افراد در کارگاه‌های ثابت شهری و ۱۳۲۸ نفر دیگر نیز در کارگاه‌های مهارت آموزی در محیط واقعی کار مهارتهای لازم را فرا گرفتند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۶۸۸ نفر در پادگان‌ها، ۱۶۰۶ نفر در زندان‌ها، ۳۲۶ نفر در کارگاه های روستایی، ۹۶۱ نفر درکارگاه های سیار شهری، ۱۵۰ نفر در مراکز درمان تحت پوشش بهزیستی و ۱۴۲ نفر در مرکز مدیریت مهارت آموزش اداره کل فنی و حرفه‌ای استان آموزش های مهارتی و توانمندی را فرا گرفته اند.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی اظهار داشت: ۲۱ مرکز دولتی، ۳۸۰ آموزشگاه آزاد و ۱۰۶ مرکز جوار کارگاهی (واحدهای آموزشی مستقر در صنایع) در استان مرکزی فعال است و آموزش های مهارتی به متقاضیان ارائه می شود.

رستمی با بیان اینکه آموزش های مهارتی نقش مهمی در حل معضل بیکاری دارد، تصریح کرد: فقر مهارتی یکی از مشکلات عمده جامعه و جوانان است که این اداره کل با تمام ظرفیت در جهت حل این مشکل حرکت می‌کند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.