افزایش ۶ درصدی حمل کالا از استان مرکزی به نقاط مختلف کشور

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: از ابتدای امسال ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای از استان مرکزی به نقاط مختلف کشور حمل شد.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی، مهرداد جهانی افزود: ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا از ابتدای سال جاری تاکنون توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای ستان به نقاط مختلف کشور حمل شد.

 وی گفت: این میزان کالا در قالب ۶۰۲ هزار و ۷۲۳ مورد بارنامه صادره توسط ۱۳۵ شرکت حمل و نقل استان مرکزی به نقاط مختلف کشور حمل شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد افزایش داشته است.

او در ادامه گفت: ۱۵ درصد از کالاهای حمل شده توسط ناوگان جاده‌ای استان مرکزی درون استانی و ۸۵ درصد برون استانی بوده‌ است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی افزود: ۱۹ درصد بار حمل شده توسط ناوگان جاده‌ای این استان در سال جاری به استان تهران، ۱۱ درصد استان اصفهان و هشت درصد به استان خوزستان حمل شده‌ است.

وی اضافه کرد: شهرهای اراک، ساوه و دلیجان نیز به ترتیب رتبه های اول تا سوم مبدا بارهای حمل شده دورن استانی را به خود اختصاص داده‌اند.

جهانی بیان کرد: ناوگان حمل و نقل کالای استان کارنامه درخشانی در زمینه حمل کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی از بنادر جنوب کشور در این مدت کسب کرده و توانسته با تلاش رانندگان رتبه برتر کشوری را در این زمینه به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: سهمیه استان مرکزی برای اعزام ناوگان جاده‌ای برای حمل کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی را ۴۵ دستگاه در روز  و با توجه به ظرفیت ناوگان حمل و نقل کالای استان و مشارکت رانندگان در این اقدام جهادی، در راستای خدمت رسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی و کشاورزی استان روزانه ۹۶ دستگاه به بنادر اعزام شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.