پایان ۱۰۰ درصدی نصب کارتخوان های هوشمند در استان

در حال حاضر عملکرد نصب کارتخوان های هوشمند در استان به شکل ۱۰۰ درصد پایان یافته است.

گودرزی مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی اظهار کرد: در طرح هوشمندسازی نانوایی های استان در حال حاضر عملکرد نصب کارتخوان های هوشمند در استان به شکل ۱۰۰ درصد پایان یافته و ۱۵۴۵ نانوایی استان داران کارتخوان جدید هستند و صرفا می بایست فروش نان را از طریق این گارتخوان ها انجام دهمد.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی به نقل از صدا و سیما، با بیان اینکه عملا فاز اول طرح که نصب کارتخوان ها در نانوایی ها در سطح استان بوده پایان یافته افزود:در حال حاضر وارد فاز بعدی در رابطه با تغییر و تثبیت رفتار نانوایان می شویم تا حتما فروش نان از طریق این کارتخوان ها باشد
گودرزی ادامه داد: برخی نانوایی ها در روستاها فاقد سیستم ارتباطی تلفن هستند که اینها به این کارتخوان مجهز نیستند.
وی اضافه کرد: بر اساس خروجی که از سامانه مربوطه استخراج می شود؛ عملکر نانوایی ها کامل به دست آمده و به تیم بازرسی در شهرستان ها ارسال می شود که چه تعداد نانوایی با تاخیر و …مواجه بوده و با چه تعداد از یک کارت تکراری بیش از حد معمول خرید داشته و یا چه تعداد نانوایی تعطیل بود اند.
گودرزی افزود:در هفته تقریبا بالغ بر ۷۵۰ نانوایی بازرسی می شوند و خروجی ان در سامانه ثبت شود و اگر رفتاری مغایر آیین نامه مشاهده شود برخورد لازم صورت خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه یکی از تخلفات در حوزه تعطیلی خودسرانه است بیان کرد: این مهم به شدت کاهش پیدا کرده همچنین استقاده از کارتخوان و فروش نان در ساعات غیر متعارف نیز که در ابتدا آمار یالایی داشنه با این طرح به یک یا دو مورد رسیده است.
گودرزی بیان کرد: در راستای فروش نان با تعداد بالا و حجم زیاد نیز دستورالعمل هایی اعلام می شود که اگر دستگاهی نیاز به نان بیش از حد معمول داشته باشد از مسیر خود انجام شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.