تلاش برای رفع مشکلات شرکت آلومینیوم ایران از برنامه های اولویت دار استانداری

استاندار مرکزی گفت: تلاش برای رفع مشکلات شرکت آلومینیوم ایران(ایرالکو) از برنامه های اولویت دار استانداری این استان است.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی به نقل از روابط عمومی شرکت آلومینیوم ایران  (ایرالکو) «فرزاد مخلص الائمه» افزود: استانداری این استان تلاش برای شتاب بخشی در زمینه رفع مشکلات و معضلات شرکت آلومینیوم را در دستور کار خود قرار داده و مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی باید توافقات انجام شده با شتابی هر چه بیشتر، به مرحله‌ اجرا درآورد تا شاهد تسریع در بهره‌برداری از طرح آندسازی در اولین فرصت باشیم.

وی ادامه داد: در بازدید انجام شده از شرکت کربن صنعت امیرکبیر، با توضیحات مدیران ایرالکو و مشاهده اقدامات و پیگیری‌های انجام شده امید است نتایج مطلوب برای این شرکت با همکاری و هم‌افزایی تمام ارکان اجرایی استان و تلاش و پیگری‌های مجدانه هیات مدیره و مدیرعامل محترم ایرالکو حاصل شود.

استاندار مرکزی در ادامه رویکردهای مدیریت جدید شرکت را مثبت ارزیابی کرد و گفت: کاهش مصرف برق و تامین انرژی مورد نیاز در بخش صنعت استان مرکزی در دستور کار قرار دارد و ایرالکو نیز باید به عنوان یکی از شرکت‌های تولیدی و صنعتی بزرگ در استان، وابستگی خود به انرژی محدود فسیلی که سوزاندن گاز و تولید برق از این طریق است را قطع و تولید انرژی مورد نیاز خود را از طریق احداث نیروگاه پیگیری کند تا شاهد خروج شرکت‌های بزرگ از مدار مصرف اصلی برق در استان باشیم.

وی با تقدیر از مدیریت ایرالکو در خصوص رویکرد جدید و ورود به تولید انرژی تجدیدپذیر افزود: شرکت آلومینیوم ایران علاوه بر خواست مجدانه برای ایجاد نیروگاه برق، در ماه‌های گذشته نیز در ۲ دوره هشدار و یک دوره اضطرار تعامل و همکاری بسیار خوبی با مجموعه صنعت برق استان داشته‌ است.

استاندار مرکزی در خصوص کاهش مصرف برق در ایرالکو نیز گفت: در زمان اوج مصرف برق از مدیریت این شرکت در کارگروه مدیریت مصرف برق استان، خواسته شد برنامه‌ریزی لازم در خصوص تقلیل مصرف برق را داشته باشند و با حداکثر مساعدت ممکن به شرکت آلومینیوم ایران، تلاش کردیم تا ایرالکو کاهش منطقی انرژی برق را در تابستان ۱۴۰۱ داشته باشد.

استاندار مرکزی در این بازدید به همراه اعضای هیات مدیره، مدیرعامل ایرالکو و قائم مقام اجرایی مدیر عامل از شرکت‌های کربن صنعت امیرکبیر و آلومینیوم ایران بازدید کردند.

استاندار مرکزی از نخستین تولید کننده شمش آلومینیوم در کشور و خاورمیانه بازدید کردند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.