کلنگ زنی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی آفتاب تابان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک معاون امور عمرانی استاندار مرکزی ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه اظهار داشت: احداث این مجتمع با نیت خیر واقفان اقدام ارزشمندی است که می‌تواند در راستای نهادینه شدن فرهنگ وقف در جامعه صورت گیرد.

مهدی زندیه‌وکیلی گفت: وقف آثار و برکات ارزشمندی برای جامعه دارد که ترویج و نهادینه‌سازی آن می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود جامعه را برطرف کند.

وی تصریح کرد: وقف ابزاری هدفمند برای تسهیل امور و پیشبرد برنامه‌های هر جامعه‌ای است که اگر به درستی مورد توجه قرار گرفته و در جامعه اجرا ‌شود، قادر است بسیاری از مشکلات را حل و فصل کند.

معاون امور عمرانی استاندار مرکزی با بیان اینکه کاربری موقوفات باید در مسیر رفع نیازها باشد، خاطرنشان کرد: کسانی که قصد وقف دارند باید ابتدا نیازهای جامعه را شناخته و بر اساس نیازهای جامعه اقدام کنند.

زندیه‌وکیلی گفت: امروز وقف نه تنها در حوزه دینی بلکه می‌تواند در مسائل علمی، فرهنگی و اقتصادی، سلامت و مطالبات اجتماعی مفید باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت ایجاد مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای تاکید کرد و بیان داشت: این معاونت تکمیل مجتمع‌های خدماتی و رفاهی را جزء اولویت‌های اصلی خود قرار داده است.

در این مراسم مجتمع خدماتی رفاهی آفتاب تابان مرکزی در زمینی به مساحت ۱۷ هکتار از موقوفه مرحوم باباجان در ۱۸ کیلومتری محور اراک ـ سلفچگان با ایجاد امکاناتی چون پمپ بنزین، پمپ گاز، استراحت‌گاه، رستوران و پارکینگ کلنگ‌زنی شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.