وضعیت ستادهای انتخابات ریاست جمهوری در استان مرکزی

اختصاصی مرکزی دیلی : شنیده ها از آن حکایت دارد که تنها ۳ ستاد در استان مرکزی به شکل رسمی و جدی فعالیت خود را آغاز نموده اند و وضعیت فعالیت سایر ستادهای انتخاباتی مشخص نیست.

طبق مشاهدات خبرنگار مرکزی دیلی هیچکدام از ستادهای انتخاباتی فعال در استان بعنوان رسمی و ستاد انحصاری برای کاندیداها فعالیت نداشته و کاندیداهای ریاست جمهوری ترجیح داده اند بجای یک ستاد مرکزی از چندین ستاد موازی برای تبلیغات خود استفاده کنند و حتی در مواردی هنوز هم کشمکش های سیاسی برخی فعالان عرصه انتخابات برای گرفتن احکام مسئولیت در استان ادامه دارد. این در حالی است که کمتر از بیست روز دیگر تا انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده و قاعدتا ستادهای انتخاباتی الان باید سرگرم فعالیت های خود باشند.

یکی از ستادهای مطرح در استان ، ستاد دکتر محد باقر قالیباف است که راه اندازی ستادهای موازی و متعدد در استان نگرانی برخی علاقمندان و طرفداران ایشان را موجب شده است که تعدد ستادها بدون شک بر کیفیت فعالیت های انتخاباتی و نتیجتا میزان جلب آراء تاثیر منفی خواهد گذاشت. در این ستاد آقایان حاج بشیر روشنی ، دکتر مهدی عربی ، محمود گنجی و منصور اسفندانی احکام جداگانه ای برای ستادهای حامیان قالیباف در استان دریافت نموده اند و حتی شنیده شده افراد دیگری هم در استان بطور مستقیم با ستاد مرکزی قالیباف در تهران مرتبط هستند…

ستاد فعال دیگیر که اخباری از فعالیت آن بگوش می رسد ستاد دکتر سعید جلیلی است. شنیده شده آقایان ابوالفضل فخر الاسلام و دکتر سید محمد میرباقری این ستاد را دایر نموده اند.البته برخی وبلاگ ها از انتصاب کمیته های این ستاد هم خبر دادند که بلافاصله با حذف این خبر شایعات وجود چندین ستاد موازی برای این کاندیدای ریاست جمهوری را قوت بخشیدند.

ستاد دیگری هم که فعالیت خود را مدتی آغاز کرده بود و عملا تا کنون فعالیت خاصی از آن دیده نشده است ستاد دکتر علی اکبر ولایتی است که طبق شنیده ها آقای حمید گودرزی مسئولیت این ستاد را پذیرفته است. این ستاد هم بعلت قوت گمانه زنی کناره گیری این نامزد و دکتر حداد عادل و دکتر قالیباف به نفع یکی از این ائتلاف چندان فعالیتی ندارد و باید دید تا روزهای پایانی زمان تبلیغات کاندیداها چه پیش خواهد آمد.

از سایر ستاد های انتخاباتی استان هم خبری در دست نیست. فعالان انتخاباتی استان می توانند از بخش ارسال خبر در منوی بالای سایت ، گزارشات و بیانیه ها و اخبار انتخاباتی خود را برای درج در اولین و پر بازدیدترین پایگاه خبری تحلیلی استان مرکزی ( مرکزی دیلی ) ارسال فرمایند…

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.