فراخوان برنامه های انتخاباتی و معرفی کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر

مرکزی دیلی ( www.MarkaziDaily.ir )  در راستای انتخاب افراد اصلح برای خدمت به شهر اراک ، معرفی برنامه ها و کاندیداهای شاخص انتخابات شورای اسلامی شهر اراک و سایر شهر های استان مرکزی را در دستور کار خود قرار داده است.

کاندیداها می توانند برای ثبت و انتشار زندگینامه و برنامه های خود در پر بازدیدترین پایگاه خبری تحلیلی استان مرکزی ، با مدیر مسئول مرکزی دیلی ( شماره همراه ۰۹۱۲۲۱۱۸۴۴۱ ) تماس حاصل فرموده و هماهنگی های لازم را انجام دهند.

شایان ذکر است ظرفیت باکس در نظر گرفته شده برای صفحه اول سایت محدود می باشد و با توجه به تعدد کاندیداها و تعدد درخواست ها ، احتمالا در سایر صفحات هم امکاناتت تبلیغاتی در نظر گرفته خواهد شد.

امکان اختصاص آدرس و صفحه اختصاصی ( مانند سایت شخصی ) به کاندیداها ، امکان درج همه اخبار و نظرات کاندیداها ، امکان درج نظر سنجی اختصاصی در بخش مربوط به هر کاندیدا ، امکان اختصاص سرویس خبری پیامکی ، امکان درج آلبوم تصاویر ، کلیپ ها و فیلم های تبلیغاتی کاندیداها ، امکان درج اخبار در ۱۰ سایت خبری دیگر ، امکان رفتن به صفحات اول گوگل و چندین امکان جذاب و منحصر بفرد دیگر که می تواند در دیده شدن و موفقیت یک کاندیدا موثر باشد…

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. یغفیبلاایب گفت:

    سلام شما هم به گدایی افتادید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.