عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی: اعضای کمیسیون برجام در دیدار با روند تولید آب سنگین اراک احساس غرور کردند

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، عباسعلی منصوری آرانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی، عصر امروز دوشنبه ۲۳شهریور، در جمع خبرنگاران با بیان این که سفر امروز به اراک بسیار خوب و تآثیر گذار بود اظهار کرد: همه متقاعد شدند آنچه در نیروگاه آب سنگین اراک اتفاق افتاده، کار بسیار مثبت و بزرگی است.

به سوالات اعضای کمیسیون برجام به خوبی پاسخ داده شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که با سفر امروز اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیگر سوالی درباره نیروگاه آب سنگین اراک در ذهن اعضای کمیسیون وجود ندارد گفت: امروز سوالات و مشکلاتی در ذهن اعضای اعضای کمیسیون برجام وجود داشت به خوبی پاسخ داده شد.

نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که کار بسیار خوب و بزرگی در نیروگاه آب سنگین اراک انجام شده است گفت: خدا را شاکریم که رویش های خوبی در انقلاب صورت گرفته و دانشمندان ما که در این نیروگاه تلاش می کنند، با معدل سنی بسیار پایین و حدود ۳۲ سال کارهای بزرگی را انجام داده و می دهند.

منتقدان برجام درباره آب سنگین اراک قانع شدند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که اعضای کمیسیون ویژه بررسی برجام در دیدار و آشنایی با روند تولید آب سنگین در اراک احساس غرور کردند گفت: امروز دوستان منتقدمان به طور کامل درباره سوالات مربوطه از جمله در برابر این ادعا که تغییر قلب راکتور به نوعی تحقیر نظام است، قانع شدند.

شایان ذکر است، اعضای کمیسیون ویژه بررسی برجام امروز در سفری به اراک از نیروگاه آب سنگین بازدید و از روند چگونگی تولید آب سنگین در دو بخش نیروگاه و ژنراتور (توربین) بازدید کردند.

یادآور می شود، مجتمع آب سنگین اراک (خنداب) ازتاسیسات مهم کشور است که در ۷۵ کیلومتری شمال غرب اراک – مرکز استان مرکزی – قرار دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.