رفع تصرف بیش از ۸۹ هزار مترمربع از اراضی دولتی استان مرکزی

۸۹ هزار و ۲۳۵ متر مربع از اراضی دولتی استان مرکزی به ارزش بیش از سه هزار ۵۰۱ میلیارد ریال تیر ماه امسال رفع تصرف شد.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی، مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: تیرماه امسال، یک مورد رفع تصرف فوری، هفت مورد اجرای احکام قطعی شامل ۲ مورد خلع ید و پنج مورد قلع وقمع، در راستای رفع تصرف اراضی ملی و صیانت از بیت المال اجرایی شد.

حمید انعامی  افزود: این مهم با تلاش گشت یگان حفاظت این اداره کل با  انجام ۳۶۰ مورد گشت به صورت(خودرویی  و موتورسیکلت) در عملیات های جداگانه منجر به رفع تصرفات فوری و اجرای احکام قطعی قضایی شده است.

او گفت:  ارزش ریالی بیشترین آمار رفع تصرفات استان مرکزی مربوط به شهرستان ساوه به ارزش یک هزار و۹۸۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال بوده که از این حیث شهرستان خنداب با یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در رتبه دوم قرار دارد.

انعامی افزود: بیشترین رفع تصرفات از حیث مساحت در این بازه زمانی، متعلق به شهرستان ساوه به میزان ۶۱ هزار و ۲۳۵ متر مربع بوده که از این حیث شهرستان خنداب با ۲۰ هزار  متر مربع در رتبه بعدی قرار دارد.

او اضافه کرد: سامانه ارتباط مردم با یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان در زمینه زمین خواری شماره ۱۶۵۶است که آماده دریافت هرگونه اخبار و گزارشات مردمی در راستای مقابله با هرگونه تصرف اراضی تحت پوشش در سراسر استان است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.