۵۰۰ راس دام سبک و سنگین در آبگرفتگی شدید روستای آهنگران بخش فراهان تلف شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: حدود ۵۰۰ راس دام سبک و سنگین در سیل و آبگرفتگی شدید جمعه شب در روستای آهنگران از توابع بخش فراهان، تلف شد.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی، بهنام نظری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد حدود ۱۰ راس دام سنگین و بقیه دام سبک است و سایر خسارت های وارد شده نیز در حال ارزیابی است.

وی بیان کرد: متاسفانه در سیل و آبگرفتگی ۲ روز گذشته این منطقه، یک پیرزن نیز بر اثر ریزش آورا جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: تمام نیروهای امدادی، امنیتی و انتظامی از دقایق اولیه این حادثه در صحنه حضور داشتند و در حال خدمت رسانی هستند و هم‌اکنون در مرحله آوربرداری قرار دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: در راستای حفاظت از اموال اهالی روستای آهنگران نیروهای انتظامی و امنیتی به صورت شبانه روزی در منطقه مستقر هستند.

نظری عنوان کرد: همه تلاش ها به کار گفته شده تا چرخه زندگی عادی در این روستا برقرار شود و این مهم یکی از اولویت های مدیریت ارشد استان مرکزی است.

وی گفت: مردم نیز در کنار عوامل امدادی، انتظامی و امنیتی کمک های فراوانی به سیل زندگان این منطقه و بحث تخلیه ساکنان داشتند که این حرکت های ارزشمند جای تقدیر دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: رسانه های این استان نیز در پوشش اخبار صحیح و به موقع به خوبی وارد عمل شدند و کمک کردند تا امور امدادی این منطقه به بهترین شکل ممکن انجام شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.