بارش شدید باران در شهرهای اراک، زرندیه و محلات

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی با اشاره به بارندگی شدید و وقوع سیل عصر پنجشنبه در شهرهای اراک، زرندیه و محلات گفت: این حادثه در شهرستان محلات یک فوتی و سه مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی، امید محترمی بامداد جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: عصر پنجشنبه بارندگی شدید در برخی از نقاط استان مرکزی به خصوص محلات و اراک منجر به وقوع سیل شد.

وی ادامه داد: در پی این حادثه فردی از روستای سعادت آباد محلات که در مسیل قرار داشت جان خود را از دست داد و پیکر بی جان وی توسط نیروهای امدادی از آب بیرون کشیده شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی اظهار داشت: سه نفر دیگر نیز در این حادثه مصدوم شدند که توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی محلات منتقل شدند.

محترمی بیان کرد: هم اکنون نیروهای امدادی و دستگاه‌های مختلف مسئول در حال پایش رودخانه‌ها و مسیل‌های نقاط مختلف  هستند.

وی افزود: شدت بارش‌ها فردا ( جمعه) افزایش پیدا می‌کند و تا دوشنبه ادامه دارد و در همین راستا تقاضا و انتظار است مردم استان مرکزی از حضور در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌ها به جد اجتناب کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی افزود: علیرغم اینکه از ابتدای هفته اطلاعیه صادر شده بود که مردم در کنار مسیل‌ها حضور نداشته باشند اما باز هم مشاهده شد که تعدادی از افراد در برخی مناطق استان به صورت انگشت شمار در رودخانه ها حضور داشتند.

محترمی گفت: درخواست داریم فردا در ساعات بعدازظهر به دلیل افزایش شدت جریان‌های همرفتی، مردم از حضور در دشت‌ها و کنار رودخانه‌ها پرهیز و در منازل بمانند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.