وعده برکناری روسای هیأت‌های ضعیف ورزشی در استان مرکزی

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی از حمایت هیأت‌های ورزشی فعال و برکناری روسای هیأت‌های ضعیف با اجرای طرح ارزیابی عملکرد هیأت‌های ورزشی استان خبر داد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، سعید ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در شرایطی که دولت با وجود تمام سختی‌ها و دشواری‌ها در حال تلاش برای ارتقای شرایط جامعه است، پذیرفتنی نیست که یک هیأت ورزشی به دلیل سهل انگاری، ضعف و یا نگرش غیر ورزشی رئیس هیأت، دچار رکود و خمودگی شود.

وی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان با ارزیابی دقیق و مستمر عملکرد حوزه‌های مختلف در صورت لزوم تصمیمات مدیریتی را اتخاذ خواهد کرد، بیان داشت: ۹۰ درصد هیأت‌های ورزشی در سال‌های اخیر رشد محسوسی داشته و موجب افتخار آفرینی ورزش استان شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: بهره‌گیری از افراد متخصص از سیاست‌های اصلی دولت تدبیر و امید بوده و حوزه ورزش نیز از این قاعده مستثنی نیست، به همین منظور بهره‌گیری از فارغ‌التحصیلان مرتبط و دارای تخصص، تجربه و رزومه و سوابق قابل دفاع در حوزه‌های مختلف از اولویت‌های اصلی در تصمیم گیری‌های اداره کل در سال‌های اخیر بوده است که به عنوان نمونه مسئولان هر سه گروه زیر مجموعه معاونت ورزش کارشناس ارشد مدیریت و دارای سوابق متعدد ورزشی می‌باشند.

ملکی گفت: با برنامه‌ریزی به عمل آمده و تصمیمات اخذ شده و تعامل تمام حوزه‌ها و پس از ۴ سال تعداد تیم‌های لیگ برتری از ۶ تیم به ۲۲ تیم افزایش پیدا کرده و تیم‌های مختلف استان در رقابت‌های معتبر بین‌المللی عملکرد درخشانی داشته‌اند و این روند ادامه خواهد داشت و این رشد در میان استان‌های کشور کم نظیر است.

وی خاطر نشان کرد: ارزیابی‌های دقیق هیأت‌های ورزشی حاکی از رشد ۹۰ درصدی موفقیت این هیأت‌ها در سال‌های اخیر است، برخی از روسای هیات‌هایی که در چند سال اخیر منصوب شده‌اند از بهترین روسای هیأت‌های ورزشی استان بوده و عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تاکید کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از هیأت‌های ورزشی فعال حمایت و روسای هیأت‌های ضعیف برکنار خواهند شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.