کسب رتبه ۷ کشوری در کمک به عتبات عالیات توسط مردم استان مرکزی

سرپرست ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت:رشد ۳ برابری نذورات مردم استان مرکزی طی ۴ ماهه اخیر نسبت به مدت مشابه قبل بوده است و مردم استان مرکزی رتبه ۷ کشوری در کمک به عتبات عالیات را کسب کردند .

به گزارش اخبار روزانه مرکزی، مظفر صفریان در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود:طی سال گذشته نیز توجه به توسعه و بازسازی عتبات عالیات توسط مردم استان مرکزی پیشرفت بیش از ۴۰ درصدی نسبت به سال ۹۹ داشته اند.

وی گفت: از دیگر اقدامات صورت گرفته عتبات عالیات استان مرکزی در سال گذشته می توان به اجرای پروژه نیم ضریح در کنار نذورات نقدی، اهدای دو واحد ملک مسکونی مردم و اهدای ۳۰۰ فقره سند افتخار به خیرینی که اقدام به خرید خشت کردند، اشاره نمود.

سرپرست ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی اضافه کرد: در اربعین نیز کمک ها در قالب کمک به ۱۴ موکب صورت گرفته است،برنامه های مختلف فرهنگی اجتماعی نیز در ماه رمضان با مشارکت مساجد و حسینیه ها و سازمان های مردم نهاد توسط عتبات عالیات استان صورت گرفته، ضمن اینکه پنجشنبه های حسینی نیز با اجرای یک برنامه در یکی از مساجد شهر در روزهای پنجشنبه همچنان ادامه دارد.

صفریان گفت: در سال جاری اجرای پروژه نیم ضریح دوم سرداب امام زمان( عج) بخش مردانه در دست اجرا است و ۲۶ ستون سرداب امام حسین(ع) در طرح توسعه حرم امام حسین(ع) که کار را یک خیر۱۰۰ درصد انجام می دهد در دست اجرا می باشد.

وی افزود: ۶۹ ستون ورودی صحن عقیله بنی هاشم نیز از دیگر پروژه هایی است که با مشارکت خیرین در استان اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: موکب‌ها در این ایام روزانه ۲۳۰ هزار صبحانه، ۶۰ هزار نهار، ۱۵۰ هزار میان‌وعده و ۶۵ هزار شام از تاریخ ۱۶ شهریور تا ۲۹ شهریورماه به زائران خدمات‌رسانی خواهند کرد.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی با اشاره به تعامل ستاد بازسازی عتبات عالیات با خیریه‌ها یادآور شد: با تأمین اجتماعی و بیمارستان قدس نشستی در خصوص مراجعین نیازمند به عتبات عالیات برگزار شده و افرادی که نیاز درمانی داشته و در همین راستا افرادی که به ستاد مراجعه کرده‌اند، به داروخانه‌ها و مراکز درمانی معرفی شده‌اند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.