اختصاص اعتبارات ویژه برای حمایت از قشر زنان

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در اراک: لایحه و قوانین بسیاری در حمایت از زنان وجود دارد اما تلاش می‌شود با وجود کاستی هایی که در قانون وجود دارد از قشر زنان حمایت و پشتیبانی لازم انجام شود.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: اعتبارات مناسبی در حوزه‌های مختلف اشتغالزایی، کارآفرینی و بازپروری برای حمایت از زنان آسیب دیده استان مرکزی در نظر گرفته شده است.
انسیه خزعلی روز جمعه همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان مرکزی در حاشیه بازدید از مرکز جامع مداخلات و حمایت های اجتماعی اداره کل بهزیستی استان مرکزی، افزود: این اعتبارات در حوزه زنان آسیب دیده، بازپروری، تامین مسئله اشتغال و به خصوص برای زنان سرپرست خانوار و به ویژه کارآفرینی، کشاورزی و صنایع تبدیلی است.
وی با بیان اینکه، لایحه و قوانین بسیاری در حمایت از این قشر وجود دارد، اظهار داشت: تلاش می‌شود با وجود کاستی هایی که در قانون وجود دارد از قشر زنان حمایت و پشتیبانی لازم انجام شود.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: برای رسیدن به حمایت‌ها تلاش می‌شود از کمک جمعیت ها، گروه‌های جهادی و مردمی برای رفع آسیب‌ها استفاده شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.