اجرای طرح نشاط معنوی در ۳۵ امامزاده استان مرکزی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از اجرای طرح نشاط معنوی در ۳۵ امامزاده شاخص استان خبر داد.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی، حجت الاسلام عبدالله واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: طرح نشاط معنوی همزمان با اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان و غنی سازی این اوقات در ۳۵ امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: طرح نشاط معنوی با هدف غنی سازی اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان از اول تیرماه تا ۶ مردادماه سالجاری در این اماکن متبرکه برگزار می‌شود و مخاطبان آن دانش‌آموزان رده سنی ۸ تا ۱۸ سال هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به اینکه این طرح بعد از ۲ سال تعطیلی به خاطر شیوع کرونا به‌صورت حضوری در بقاع متبرکه استان برگزاری می‌شود، بیان کرد: این طرح با استفاده از ظرفیت ۴ مبلغ دینی اعزامی از شهرستان‌های اراک، خمین و شازند و ۱۸ مبلغ بومی همراه با اهدای جوایز برگزار می‌شود.
حجت الاسلام واحدی بیان کرد: طرح نشاط معنوی با هدف تعمیق باورهای دینی و ترویج معارف اسلامی با استفاده هوشمندانه از ظرفیت اوقات فراغت دانش آموزان، استفاده از ابزارهای روز و روش‌های جذاب و نو، زمینه سازی تربیت نسل جوان و نوجوان جهت کادرسازی برای مدیریت بقاع متبرکه و مراکز افق، مهارت افزایی و توانمند سازی دانش آموزان اجرا می‌شود.

واحدی اضافه کرد: در این طرح کلاس‌های آموزشی معارفی شامل روخوانی، روان‌خوانی و حفظ قرآن کریم، احکام و تجوید نماز، آداب اجتماعی و شناخت فضای مجازی توسط مُبلغان و دانشجویان علوم قرآنی برگزار می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ادامه داد: آموزش مهارت‌های زندگی شامل مدیریت هیجان و کنترل خشم، ارتباطات موثر، حل مساله و تصمیم‌گیری، مدیریت استرس توسط مربیان سبک زندگی در این طرح پیش بینی شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.