رییس مرکز اطلاع رسانی ناجا: رویکرد اطلاع رسانی ناجا تعامل دوسویه با اصحاب رسانه است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ « مهدی یارندی» در جمع کارشناسان معاونت اجتماعی پلیس استان مرکزی در اراک افزود: رسانه ها در پویایی فرهنگ و ثبات امنیت نقش بسیار موثری برعهده دارند.

وی بیان کرد: امنیت پایه اصلی پیشرفت و توسعه اجتماعی است و امروز رسانه ها مکمل ماموریت های ناجا هستند.

رییس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا ادامه داد: رسانه های جمعی با کارکردهای مشخص و تعیین شده خود به عنوان اثرگذارترین عامل نظم، امنیت اجتماعی، وفاق، همبستگی و مشارکت مردمی محسوب می شوند و نیروی انتظامی نیز در جهت استفاده از این پتانسیل همواره تعاملات هدفمند و اثربخشی را در عرصه های مختلف با اصحاب رسانه داشته است.

سرهنگ یارندی گفت: پویایی، هدایت گری و تبادل نظر با صاحب نظران و کارشناسان اجتماعی و رسانه ای از راهبردهای مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی ناجا است که در فرایند بررسی وضعیت و تحلیل آسیب های اجتماعی با تجزیه و تحلیل و اولویت بندی در تصمیم سازی ها بدان توجه می شود.

رییس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا، برقراری امنیت مردم مدار، ارائه خدمات بهینه به شهروندان و برقراری امنیت اجتماعی را اساس فعالیت نیروی انتظامی عنوان کرد.

سرهنگ یارندی عنوان کرد: رسانه گسترده ترین سطح تماس با مردم و نخبگان جامعه را دارند و استفاده از توان بسیار خوب و ارزشی رسانه در جلب مشارکت مردم و نخبگان در ماموریت های نیروی انتظامی یکی از مهم ترین برنامه ها است.

وی، عملکرد معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی را مثبت ارزیابی کرد و از حرکت رو به جلو و تعامل خوب مرکز اطلاع رسانی این استان با اصحاب رسانه پس از بررسی های میدانی تقدیر و تشکر کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.