استان مرکزی الگو در رشد شبکه و محتوای فرهنگی

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی: اهتمام اداره کل تبلیغات استان مرکزی به رشد شبکه و محتوای فرهنگی استان مشهود است که می‌تواند الگو باشد.

 به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اراک؛ معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور در جمع روحانیون مستقر و مدیران تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: اهتمام اداره کل تبلیغات استان مرکزی به رشد شبکه و محتوای فرهنگی استان مشهود است و می‌تواند الگو باشد.

حجت الاسلام عزت زمانی با اشاره به اینکه استفاده از ابزار رسانه‌ای و هنری برای جذب و گسترش مخاطبان امری ضروری است، افزود: روحانیون نقش مؤثری در تبلیغ و ترویج معارف اسلامی داشته و دارند و همواره باید در این جهت سعی کنند.

او با بیان اینکه در حوزه تبلیغ در خوشبینانه‌ترین حالت ده درصد از مخاطبان را می‌توان مورد خطاب مستقیم قرار داد، بیان کرد: قطعا برای بسط دامنه مخاطب می‌بایست از ابزار‌های رسانه‌ای و هنری بهره برد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه صرفا کار رسانه‌ای نمی‌تواند بر جان مخاطب اثر بگذارد، خاطر نشان کرد: آنچه قلوب را فتح می‌کند همان تبلیغ چهره به چهره است و باید این دو در کنار هم انجام شود.
معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور اضافه کرد: باید تلفیقی از تبلیغ چهره به چهره در کنار استفاده از ابزار رسانه‌ای وجود داشته باشد تا به نتیجه مطلوب برسیم.
حجت الاسلام عزت زمانی در قسمت دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه ما باید حلقه‌های میانی تبلیغ را توسعه دهیم، خاطر نشان کرد: مردمی سازی تبلیغ اولویت ماست.
او یادآور شد: یک نانوا، آرایشگر و … چطور می‌توانند مبلغ اسلام ناب باشند؟ این بستگی دارد به فهم ما از زیست بوم فرهنگی و اگر مسأله زیست بوم را به خوبی درک نکنیم اساسا قدرت جوابگویی مناسبی در موضوعات فرهنگی نخواهیم داشت.
وی با تأکید بر اینکه هنر ما در به میدان آوردن ظرفیت‌های زیست بوم است، عنوان کرد: این بخش باید در حوزه تبلیغ اصیل در نظر گرفته شود.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: اهتمام اداره کل تبلیغات استان مرکزی به رشد شبکه و محتوای فرهنگی استان مشهود است که می‌تواند الگو باشد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.