اکران فیلم محمد(ص) در استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، رضا میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به اکران محمد رسول الله(ص) در استان مرکزی اظهار داشت: ساخت و اکران فیلم “محمد رسول الله(ص)” در این زمان که دنیا و نظام استکبار به‌دنبال مخدوش‌کردن چهره اسلام و پیامبر عظیم‌الشان هستند بسیار به موقع بوده و کارگردان آن توانسته با ساخت این فیلم چهره مهربان و رئوف پیامبر اکرم(ص) را به تمام جهان معرفی کند و توطئه‌های نظام سلطه را که به دنبال تخریب اسلام هستند خنثی کند.

وی افزود: این فیلم به لحاظ محتوایی دارای سوژه مهمی است که توانسته در سینمای ایران جهش خوبی را ایجاد کند و به منظور تکنیکی در پروسه ساخت این فیلم که ۸ سال طول کشیده از تیم بسیار قوی از هنرمندان کشورهای دیگر استفاده شده است.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی تصریح کرد: بنابر صحبت‌هایی که با کارگردان این فیلم انجام شده برکت پیامبر اکرم(ص) در ساخت این فیلم بسیار مشهود است و توانسته بسیاری از افراد در ادیان دیگر را با این فیلم همگام و هم‌سو کند و این می‌تواند یکی از مهم‌ترین دستاوردهای ساخت این فیلم باشد.

میرزایی با اشاره به حضور تصویربردار و سازنده موسیقی این فیلم گفت: در ساخت این فیلم خیلی از هنرمندان داخل کشور در کنار اساتیدی دارای رتبه خارج از کشور حضور یافتند و توانستند از تجربیات این افراد در راستای توسعه سینمای ایران استفاده کنند و همچنین بتوانند از وسایلی که توسط این افراد وارد کشور شده بود در راستای رشد و توسعه صنعت سینمای کشور بهره‌مند شوند.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی ادامه داد: این فیلم به لحاظ محتوایی و تکنیکی بسیار مهم و ارزشمند است که مسئولان استانی در راستای اکران آن در استان مرکزی تلاش‌های بسیاری را انجام دادند زیرا استفاده از محتوا و محصولات فرهنگی از حقوق اصلی مردم است.

میرزایی بیان کرد: اکران این فیلم در استان مرکزی توانسته تمامی اقشار را جذب خود کند و افرادی که تاکنون به سینما نمی‌رفتند با ورود این فیلم به سینما جذب سینما شده‌اند و بسیاری از افراد مذهبی و طلاب از این فیلم استقبال کرده‌اند که این خود یک امتیاز ویژه برای استان محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: مردم حق دارند از محصولات فرهنگی مناسب استفاده کنند و مسئولان فرهنگی استان به ویژه اداره کل ارشاد استان مرکزی و دفتر امور اجتماعی استانداری استان مرکزی باید شرایط این مهم را فراهم کنند.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی با اشاره به اکران این فیلم در شهرهایی که فاقد سینما هستند گفت: کارگردان و تمامی دست‌اندرکاران ساخت این فیلم این آمادگی را دارند که در هر استان و شهرستانی که مکان مناسبی برای اکران این فیلم وجود ندارد، می‌توانند تجهیزات لازم و کافی را در اختیار قرار دهند تا فیلم را اکران کنند.

میرزایی ادامه داد: به سبب اهمیت بالای این فیلم سینمایی، اکران فیلم “محمد رسول‌الله(ص)” در تمامی شهرهای کشور با همکاری و تعامل دستگاه‌های فرهنگی انجام شده و این مهم در استان مرکزی نیز همزمان با سراسر کشور در حال انجام است.

وی افزود: فیلم “محمد رسول‌الله(ص)” یک اثر مذهبی و ملی است که اطلاع‌رسانی در مورد این فیلم باید با یک حس غیرت انجام شود و هر شخصی به اندازه سهمش نسبت به فیلم سینمایی پیامبر اکرم(ص) احساس وظیفه کند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.