هفته نامه آرمان خواه و طلب شش میلیارد تومانی آبفای مرکزی از مشترکان

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، در این مطلب ، عمده بدهکاران این شرکت از مشترکان حوزه صنعت و دستگاههای دولتی عنوان شده و به نقل از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی آمده است: این شرکت نسبت به تقسیط بدهی، بدهکاران در صورت مراجعه اقدام می کند.

این نشریه افزوده است: در مرحله اول برای بدهکاران اخطاریه صادر و در صورت پرداخت نشدن این مبلغ نسبت به قطع انشعاب اقدام خواهد شد.

آرمان خواه در ادامه مطلب خود در این شماره آورده است: سرانه میزان مصرف آب در استان به ازای هر نفر ۲۵۲ لیتر در شبانه روز است که مصارف عمومی نظیر بیمارستان ها، مدارس، آتش نشانی، فضای سبز و پرت آب نیز در این سرانه لحاظ شده است.

در ادامه مطلب نیز آمده است: میزان سرانه برخورداری از فاضلاب در کشور ۳۴ درصد است که این میزان در استان ۵۵ درصد می باشد که با بهره برداری از طرح فاضلاب شهرهای ساوه و آشتیان این رقم به ۷۰ درصد خواهد رسید.

این نشریه می افزاید: در حال حاضر ۱۰ تصفیه خانه در شش شهر استان در حال بهره برداری و ۴ تصفیه خانه در حال ساخت است.

نشریه آرمان خواه در ادامه مطلب خود ،ضمن تاکید بر خرید انشعاب فاضلاب توسط مشترکین در مناطقی که خطوط فاضلاب اجرا شده آورده است: اتصال خطوط آب باران به خطوط فاضلاب مشکلات متعددی را برای این شرکت به وجود آورده است چرا که شبکه های فاضلاب برای انتقال آب باران طراحی نشده اند.

هفته نامه آرمان خواه با مشی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به مدیر مسوولی حمید رضایی و سردبیری طیبه اصفهانی در استان مرکزی منتشر می شود.

‘***طرحهای زوده بازده ‘ عنوان سرمقاله شماره ۵۱۵ هفته نامه امیر استان مرکزی به قلم ابولفضل نیک عهد است

در این سرمقاله آمده است: در کشور ما پشت سرهم نشست،سمینار و میزگردهای تخصصی،سخنرانی های پرخرج و پرزرق و برق ،همراه با چاپ رپرتاژآگهی در زمینه های مرتبط با آن نیز زینت بخش این محافل است که بارها و بارها شاهد بوده ایم که چیزی از آن بیرون نمی آید و به قول امروزی ها خروجی ندارد.

راستی اگر به همین ‘چرا’ پاسخ دهیم مطمئن باشیم که بسیاری از مشکلات کشور حل می شود.

یکی از معضلات عمده ای که فعلا گریبانگیر جامعه شده و خیلی از مسایل حاد دیگر را تحت الشعاع قرار داده و هر الفبا خوانده ای آن را درک و لمس کرده، مسئله بیکاری است که بیش از همه گلوی جوانان ما را می فشارد و خانواده ها نیز نسبت به آن به استرس ها ، روان پریشی ها و هزاران نکته باریکتر از مو رسیده اند که تخصص ما قادر به بیان آن نیست.

در ادامه این سرمقاله آمده است: در گذشته کشور ما بنا بر وضعیت اقلیمی، کشوری بود که صنعت قالی بافی ، ساخت وساز و کشاورزی سنتی به نوعی جمعیت وقت خودرا پاسخگو بود ولی اکنون با سرعت افرایش جمعیت چنان که شاهدیم ،نسبت به نیازها عقب مانده ایم.

این سرمقاله می افزاید:یکی از مسایلی که می تواند جامعه را از حالت رکود و درجا زدن خارج سازد حذف قوانین دست و پاگیر در ارتباط با بیمه، تولید،کار، اجرای پروژه های نیمه کاره،ایجاد مجتمع های کشت و صنعت و سپس سپردن اموربه جوانان جویای کار است که می تواند بسیاری از موانع موجود را از سر راه بردارد.

نامه امیر می افزاید: البته همه این مسایل باید روی خاک میهن عزیزمان انجام شود نه روی کاغذهای آ چهار و با امضاهای بی روح و فاقد اعتبار اجرایی.

هفته نامه «نامه امیر» استان مرکزی به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی ابوالفضل نیک عهد با مشی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی به چاپ می رسد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.