رئیس ستاد رضایی در استان مرکزی: عدم حضور مردم در انتخابات باعث می شود که دولت مطلوبی انتخاب نشود

رییس ستاد محسن رضایی در استان مرکزی گفت: عدم حضور مردم در انتخابات باعث می شود که دولت مطلوبی انتخاب نشود، به همین دلیل از مردم خواهش می کنیم که برای حمایت از انقلاب در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، علی جعفر محصولی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ستاد محسن رضایی حدود یک ماه است که در استان فعالیت خود را آغاز کرده و تمامی کمیته های شهرستانی نیز چیده شده اند.

وی با اشاره به ملاقات اخیر محسن رضایی با روسای ستادهای انتخاباتی خود در کشور، گفت: رضایی در ابتدای امر اعلام کرد که در صورت حضور آیت الله رییسی در عرصه انتخابات، از کاندیداتوری انصراف خواهد داد، اما در دیدار اخیر اعلام کرد که کناره گیری نخواهد کرد و به کار خود ادامه می دهد، بر همین اساس تمامی ستادهای استانی و شهرستانی نیز تشکیل شده است.

محصولی تصریح کرد: مسلما ستادها، تابع تصمیمات دکتر رضایی هستند، اما حضور این دو نامزد در انتخابات کار را دشوار می کند و در واقع باعث خرد شدن آرا می شود، ولی با این وجود تا هر زمان که دکتر رضایی در عرصه انتخابات باشد ستاد وی در استان تمام تلاش خود را به کار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از تمرکز و رویکرد ستاد متمرکز بر جلب مشارکت مردم در عرصه انتخابات است، گفت: طبق منویات رهبر معظم انقلاب، حضور مردم باید حداکثری و دشمن شکن باشد، کاندیداها هر کدام دارای تفکرات متفاوتی هستند، اما عدم حضور مردم در انتخابات باعث می شود که دولت مطلوبی انتخاب نشود، به همین دلیل از مردم خواهش می کنیم که برای حمایت از انقلاب در انتخابات شرکت کنند.

رییس ستاد محسن رضایی در استان مرکزی تاکید کرد: در حال حاضر گزینه های خوبی از جناح چپ و راست معرفی شده اند و قطعا با حضور به موقع و پرشور مردم پای صندوق های رای در این برهه حساس می توان گزینه مناسبی را انتخاب کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.