افزایش شعب اخذ رای در استان مرکزی

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی از افزایش ۱۱ درصدی شعب اخذ رای ریاست جمهوری در انتخابات ۲۸ خرداد خبر داد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ بهروز اکرمی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما گفت: تعداد شعب اخذ رای ریاست جمهوری در مقایسه با دوره قبل ۱۱ درصد در استان مرکزی افزایش یافته و به هزار و ۱۸۸ شعبه رسیده است.

اکرمی افزود: شعب اخذ رای شوراهای شهر و راستا هم با ۶ درصد افزایش به یک هزار و ۵۱۰ شعبه رسیده است.

رئیس ستاد انتخابات استان یادآور شد: در استان ۴ هزار و ۷۷۵ کاندیدای شوراهای روستا در روز انتخابات با هم رقابت می کنند.

وی همچنین با اشاره به رقابت شوراهای شهر در استان مرکزی تعداد کاندیداهای شهرهای استان برای رسیدن به پارلمان شهری را ۷۴۹ نفر عنوان کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: در روز ۲۸ خرداد یک میلیون و ۹۸ هزار و ۳۶۶ نفر در سطح استان مرکزی واجد رای دادن هستند که در این میان ۲۳ هزار و ۴۰۳ نفر از آنها به عنوان رای اولی برای اولین بار در انتخابات شرکت می کنند.

اکرمی در خصوص تبلیغات شوراهای شهر و روستا نیز گفت: کاندیداها از بیستم تا ۲۶ خرداد به مدت یک هفته فرصت دارند تا تبلیغات خود را انجام دهند.

وی افزود:ساعت ۷ صبح پنجشنبه ۲۷ خرداد یعنی ۲۴ ساعت قبل از رای گیری تبلیغات ممنوع است.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت:همه اقلام انتخاباتی از جمله تعرفه ها و دستورالعمل های تبلیغات را از وزارت کشور تحویل گرفته و به فرمانداری ها و بخش داری ها تحویل داده شده است تا همه دستگاه ها با رعایت دستورالعمل ها در چارچوب قانون حرکت کنند.

بهروز اکرمی در پایان با اشاره به اتخاذ تمهیدات بهداشتی گفت: تمامی تمهیدات بهداشتی برای انتخابات ایمن پیش بینی شده است و امیدواریم مردم با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر دشمن را مایوس کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.