فضاسازی انتخاباتی در سطح شهر اراک مقدمه حضور حداکثری

با تشکیل کمیته انتخابات در شهرداری اراک ۱۴۰ محل به صورت کارشناسی در سطح شهر برای نصب پوستر کاندیداها تعبیه شده است.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ شهردار اراک اظهار کرد: با توجه به حساسیت این دوره از انتخابات و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری در انتخابات پیش رو، شهرداری اراک ‌فضاسازی انتخاباتی در سطح شهر به حهت حضور حداکثری مردم را پیگیری می‌کند‌.

 بیاتیان افزود: از طرفی با توجه به ثبت تام کاندیداهای شورای شهر و تعداد بالای این افراد شهرداری باید در راستای افزایش نظم در شهر اقدام کند که در این خصوص کمیته انتخابات در شهرداری تشکیل و ۱۴۰ محل به صورت کارشناسی در سطح شهر مشخص شده تا پوستر کاندیداها در این محل ها نصب شود.

وی افزود: کاندیداها حتی الامکان از نصب پوستر تبلیغاتی بر دیوارها خودداری کنند، قانونا افرادی که خلاف قانون اقداماتی انجام دهند مطابق با قانون شهرداری برخورد لازم جهت پیگیری حق قانونی شهرداری در خصوص پاکسازی اقدامات انجام شده و هزینه پاکسازی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین اکیپی در رابطه با تبلیغات غیرمتعارف تجهیز شده که طی هماهنگی با فرمانداری، این اکیپ جمع آوری تبلیغات غیرقانونی را انجام خواهد داد،این اکیپ با خودروی مشخص و با برچسب و با نام شهرداری این اقدام را انجام می‌دهند.

شهردار اراک بیان کرد: ۱۴۰ نقطه انتخاب شده بیشتر محل هایی است که در سنوات قبل نیز برای نصب پوستر و بنر از انها استفاده می‌شده است، امید است با رعایت موارد مذکور و استفاده کمتر از تبلیغات کاغذی از سوی کاندیداها شاهد شهری زیبا در این مدت انتخابات باشیم‌.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.