۲۹۰ هزار سرویس بین شهری توسط ناوگان تاکسی بی سیم اراک انجام شد

به گزارش مرکزی دیلی، «رضا علینقی پور » روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: افزایش ضریب اطمینان مسافران ،سهولت در رفت و آمد و کاهش مدت زمان سفر از جمله اهداف استمرار تاکسی بی سیم در اراک است.

وی ادامه داد: تاکسی بی سیم اراک بر اساس مجوز از سازمان تنظیم مقررات رادیویی و استانداری روزانه در سه شیفت کاری به صورت شبانه روزی فعالیت می کند.

او اضافه کرد: به طور میانگین روزانه یک هزار و ۲۰۰ تا یک هزار و ۳۰۰ تماس تلفنی با مرکز تاکسی بی سیم برقرار می شود که با توجه به تجهیز ناوگان و تامین خودروهای لازم ، مشکلی در ارایه سرویس به همشهریان وجود ندارد.

وی اظهار کرد: هم اینک تعداد ناوگان حمل و نقل تاکسی بیسیم اراک حدود ۱۰۰ دستگاه انواع خودروی سواری است که میانگین عمر اکثر این خودروها مطلوب است .

به گفته علینقی پور در صورت نیاز به توسعه و تجهیز این مرکز، نوسازی ناوگان و ارایه خدمات مناسبتر در دستور کار تاکسیرانی قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اراک تصریح کرد: تاکسی های بی سیم ۱۳۳ اراک مجهز به سامانه موقعیت یاب ( GPS) و تاکسی متر هستند که همه فعالیت ها و تحرکات رانندگان در زمان ماموریت توسط واحد مانیتورینگ مستقر در مرکز بررسی می شود.

وی در بیان کرد: هم اینک با توجه وضعیت مناسب تعداد ناوگان فعال در تاکسی بی سیم اراک، مدت زمان حضور تاکسی ها در هر سرویس به کمتر از هفت دقیقه رسیده است.

علینقی پور گفت : مجموع ناوگان حمل و نقل تاکسیرانی شهر اراک هم اینک دو هزار و ۵۰۰ خودروی سواری است که در مسیرهای بین شهری فعالیت دارند.

مرکز تاکسی بی سیم ۱۳۳ شهر اراک در سال ۱۳۸۶ با تعداد ۲۰ دستگاه تاکسی آغاز به کار کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.