رقابت ۱۰ نمایش کوتاه در ششمین جشنواره «صحنه» استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، رضا میرزایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هیئت بازبینی ششمین جشنواره استانی نمایش های کوتاه صحنه ۲۶ نمایش کوتاه صحنه ای شامل ۲۴ اثر به صورت زنده و دو اثر در قالب فیلم را با در نظر گرفتن اولویت های موضوعی جشنواره و کیفیت آثار تولیدی مورد بازبینی قرار داد.

وی افزود: در پایان ارزیابی ۱۰ نمایش برای حضور در ششمین جشنواره استانی نمایش های کوتاه صحنه برگزیده شدند.

میرزایی نمایش های «شمعدانی ها زمستان گل می دهند» به نویسندگی و کارگردانی بهمن پارسا آرا، «مُردن به وقت جاهلیت» به نویسندگی و کارگردانی صابر جلیلی، «عکس سه در چهار» به نویسندگی و کارگردانی پوریا رضایی، «همه چیز از آنجا اتفاق افتاد» به نویسندگی و کارگردانی رضا مظفری و «آجیل مشکل گشا» به نویسندگی و کارگردانی ایمان ملکی پور را نمایش های راه یافته به ششمین جشنواره نمایش کوتاه صحنه استان مرکزی برشمرد.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی همچنین نمایش های «من مصطفی ام» به نویسندگی و کارگردانی سید صائب میر، «اتاق انتظار» به نویسندگی و کارگردانی امیر یوسفی، «مغزشویی» به نویسندگی و کارگردانی امید عباسی و «گنج در رنج سپنج» به نویسندگی و کارگردانی مهناز سبزی چی و سهیلا میرزا خانی را پنج اثر دیگر راه یافته به این جشنواره عنوان کرد.

میرزایی اظهار داشت: ششمین جشنواره استانی نمایش های کوتاه صحنه و نمایشنامه خوانی بیان، به همت واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان مرکزی از ۲۷ تا ۲۹ بهمن ماه جاری در فرهنگسرای آئینه اراک برگزار خواهد شد.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی افزود: همچنین با نزدیک شدن زمان برگزاری ششمین جشنواره استانی نمایش های کوتاه صحنه از پوستر این جشنواره که توسط هنرمندان واحد هنرهای تجسمی این نهاد تولید شده است رونمایی شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.