رییس ستاد همتی در استان مرکزی: مردم را به مشارکت در انتخابات ترغیب می‌کنیم

رییس ستاد عبدالناصر همتی در استان مرکزی گفت: رویکرد و سیاست اصلی این ستاد این است که مردم را به حضور حداکثری در پای صندوق های رای ترغیب کنیم.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، سعید نادری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه فعالیت ستاد انتخاباتی عبدالناصر همتی کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در استان مرکزی آغاز شده است، اظهار کرد: با توجه به اتفاقات رخ داده در این دوره از انتخابات در حوزه ثبت نام و احراز صلاحیت ها، متاسفانه فضای سردی را در عرصه سیاسی و انتخاباتی کشور شاهد هستیم، به همین دلیل سیاست و رویکرد اصلی ستاد همتی در استان مرکزی، ترغیب و تشویق مردم به حضور در پای صندوق های رای است.

نادری با بیان اینکه برخی افراد که خود را دلسوز نظام و انقلاب می دانند فضای کشور را به سمت عدم حضور مردم در انتخابات سوق می دهند، گفت: اینکه برخی افراد در شرایط کنونی کشور، انتخاب اکثریت مردم را پر خطا می دانند و تحلیل های عجیبی ارائه می کنند جای تاسف دارد، عده ای منافع کشور را در نگاه تنگ نظرانه خود می بینند و فکر می کنند با حذف مردم می توانند تمامیت خواهی کنند، اما خوشبختانه مردم نشان داده اند که اگر افرادی در صدد حذف آنها باشند مشارکت و حضوری پرشور خواهند داشت.

وی بهترین استراتژی امنیتی در کشور را حضور مردم دانست و افزود: با توجه به شرایط کرونایی، بیشترین فعالیت این دوره از انتخابات، در فضای مجازی خواهد بود و ستاد همتی سعی می کند که در این فضا بسیار فعال باشد و در موقعیت هایی که امکان حضور مردم در فضای مجازی کمتر است، قطعا تبلیغات فیزیکی خواهیم داشت.

رییس ستاد همتی در استان مرکزی با بیان اینکه تنها فرد دارای توان عملی و مدیریت در بین دیگر کاندیداها، همتی است، گفت: او فضای اقتصادی کشور را می شناسد و با توجه به اینکه در حال حاضر یکی از مهمترین مشکلات کشور مباحث اقتصادی است که البته ریشه های سیاسی هم دارد، قطعا همتی درخصوص این موضوع برنامه ریزی خاصی دارد.

وی با اشاره به شعار انتخاباتی همتی که “تعامل از خانه تا جهان” است، اظهار کرد: هر چند که فضای انتخاباتی کشور به شدت یک سویه و یک طرفه است و حتی امکانات رسانه های عمومی کشور در اختیار یک فرد خاص قرار گرفته است که این عملکرد از عدالت به دور است، اما تلاش خواهیم کرد که با تبلیغات خوب، همتی را به مردم بشناسانیم و علیرغم خواسته برخی افراد که سعی در حذف مردم دارند، بخش عمده ای از فعالیت ها را به ترغیب مردم برای حضور در مشارکت تخصیص خواهیم داد.

نادری تاکید کرد: امروز باید شرایط خطیر کشور را برای مردم تبیین کرد، تخطئه دولت قطعا برای کشور گشایشی به همراه نخواهد داشت، کسانی که با سیاست های غلط، مخالفت با FATF و کارشکنی در برجام باعث شدند که کشور به شرایط کنونی برسد امروز نمی توانند قدمی برای اصلاح وضعیت کنونی بردارند، اقتصاد به مانند دیگر مباحث، مسئله ای علمی است و راهکار علمی می خواهد و قطعا با رفتارهای پوپولیستی و شعاری، وعده های یک شبه و توزیع یارانه نمی توان بر مشکلات غلبه کرد.

وی با بیان اینکه اگر اصول علمی در حل مشکلات اقتصادی رعایت شود، قطعا موفقیت حاصل می شود، افزود: همتی اقتصاددان است و علم اقتصاد را می شناسد و مسلما با اشراف بر موضوعات می تواند  برای رفع مشکلات اقتصادی راهکار مناسب، علمی و اثربخش ارائه کند.

رییس ستاد همتی در استان مرکزی با تاکید بر اینکه قبل از اینکه وعده ساخت مسکن و توزیع یارانه داده شود، باید در خصوص منابع مالی این وعده سوال پرسید، اظهار کرد: باید فردی علمی و متخصص و آشنا به ساختارهای علم اقتصاد انتخاب شود تا بتوان به موفقیت رسید.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.