رای اولی های استان مرکزی چند نفرند؟

معاون پرورشی و فرهنکی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از حضور حدود ۱۶ هزار دانش آموز رای اولی در انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد.

معصومه انصاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: حدود ۱۶ هزار دانش آموز پایه دوازدهم در مدارس متوسطه نظری و هنرستان‌های استان به تحصیل اشتغال دارند که بسیاری از این دانش آموزان در انتخابات ۲۸ خرداد، رای اولی هستند.

وی افزود: آموزش و پرورش استان مرکزی تولیدات محتوایی در ارتباط با رای اولی ها را از اواخر فروردین تولید و در شبکه شاد و در کانال های مختلف دانش آموزی بارگزاری کرده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: ایجاد شور و شوق حضور در انتخابات، تولیدات محتوایی از فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری و نظرات دانش آموزی از جمله اقدامات آموزش و پرورش استان در این راستا بوده است.

انصاری ادامه داد: همچنین پویش دانش آموزی رای اولی نیز راه اندازی و پوستر آن نصب شده که در راستای این پویش از دانش آموزان خواسته شده که در زمینه انتخابات عکس، مستند یا خاطره و … تولید و در قالب این پویش ارسال کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه آموزش و پرورش بسترسازی فرهنگی برای این امر است، اضافه کرد: اقدامات صورت گرفته به این منظور بوده که تمامی دانش آموزان به ویژه رای اولی ها نسبت به حضور پرشور در انتخابات عکس العمل داشته باشند و رای اولی ها با یک بینش بهتر در انتخابات حاضر شوند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.