تعویق زمان برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان

با اعلام دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان زمان برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته عمران، معماری، تاسیسات برقی، تاسیسات مکانیکی، نقشه‌برداری، شهرسازی و ترافیک به تعویق افتاد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از تابناک مرکزی، احمد مرزبان با اعلام این خبر گفت: دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان در اطلاعیه‌ای از تعویق زمان برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان که قرار بود اردیبهشت امسال برگزار شود، خبر داد.
وی افزود: در این اطلاعیه آمده است، به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون ورود به حرفه مهندسان می‌رساند، آزمون ورود به حرفه مهندسان که مقرر بود در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شود بنا به دستور وزیر راه و شهرسازی و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا تا اطلاع بعدی معوق و زمان بعدی برگزاری آن با توجه به شرایط بهداشت عمومی تا پایان مرداد ماه اعلام می شود.
مدیر کل راه وشهر سازی استان مرکزی اظهار داشت: آزمون ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته عمران، معماری، تاسیسات برقی، تاسیسات مکانیکی، نقشه‌برداری، شهرسازی و ترافیک برگزار می‌شود.
گفتنی است: صلاحیت‌های ذکر شده نیز برای آزمون در رشته‌های مختلف بدین شرح است: رشته‌های معماری(نظارت- طراحی- اجرا)، عمران(نظارت- محاسبات- اجرا – طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان- ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی)، تأسیسات‌مکانیکی (طراحی- نظارت- اجرا)، تأسیسات‌برقی (طراحی- نظارت- اجرا)، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک.

مطالب پیشنهادی

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.