سلیمی:لزوم محکومیت جنایات توسط علمای اسلام

به گزارش مرکزی دیلی، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، منتخب مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، با اشاره به ‌اینکه اقدامات اخیر کشتار شیعیان در مصر قلب مسلمانان در سراسر عالم را جریحه‌دار کرد، گفت: علمای جهان اسلام نباید نسبت به این مسئله بی‌تفاوت بوده؛ بلکه باید به شدت آن را محکوم کنند.

عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با بیان ‌اینکه پشت پرده تمامی جنایت‌ها در مصر، رژیم صهیونیستی و جاسوسی غرب است، اظهار کرد: کشتار شیعیان با هدف درگیری مذهبی بین مسلمانان شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه برخی علمای سلفی زمینه‌ساز تحریکات گسترده عوامل اصلی و میدانی این اقدامات وحشیانه هستند، تصریح کرد: آن دسته از علمای درباری و وابسته به رژیم صهیونیسم که فتواهایی در دفاع از این اقدام مذبوحانه صادر کردند، در خون‌های ریخته شده بی‌گناهان شریکند.

حجت‌الاسلام سلیمی با بیان ‌اینکه انگلیس از دیرباز ید طولایی در ایجاد اختلاف بین مسلمانان داشته است، یادآور شد: بی‌تردید انگلیس جنایتکار در اقدامات اخیر نیز نقش مؤثری داشته و سردمداران این قبیل اقدامات وحشیانه تحت حمایت‌های گسترده انگلیس قرار دارند.

وی افزود: تمامی سلاح‌های گروهک‌های تکفیری که از آنها در راستای کشتار شیعیان مظلوم و بی‌گناه استفاده می‌شود توسط رژیم صهیونیستی سازمان جاسوسی و انگلیس جنایتکار تأمین می‌شود.

منتخب مردم دلیجان و محلات در خانه ملت در پایان بر ضرورت حفظ وحدت و یکپارچگی ملت‌های مسلمان تأکید کرد و گفت: حفظ وحدت در شرایط کنونی از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باعث خنثی‌شدن اقدامات و توطئه‌های نفرت‌انگیز دشمنان اسلام می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.