افزایش ۱۰۹ درصدی مصرف بنزین در استان مرکزی

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: مصرف بنزین این استان در ایام نوروز امسال نسبت به سال گذشته ۱۰۹ درصد افزایش داشته است.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، سعید جمشیدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: از ۲۸ اسفند ماه ۹۸ تا ۱۳ فروردین ماه سال ۹۹ حدود ۱۲ میلیون و ۷۶۰ هزار لیتر بنزین در استان مرکزی مصرف شد در صورتی که از ۲۸ اسفندماه پارسال تا ۱۳ فروردین امسال ۲۸ میلیون ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در استان مصرف شد که این افزایش مصرف چشمگیر ناشی از مسافرت‌های نوروزی است.
وی با بیان اینکه مصرف روزانه بنزین در تعطیلات نوروز سال ۹۹ در اراک ۴۸۶ هزار لیتر بود، ادامه داد: مصرف روزانه بنزین در نوروز امسال اراک با ۹۸ درصد افزایش به ۹۵۹ هزار لیتر رسید.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی بیان کرد: در تعطیلات نوروز پارسال ۹ میلیون لیتر نفت‌گاز (گازوئیل) در این استان مصرف شد که این مهم امسال به ۱۲ میلیون و ۷۴۳ هزار لیتر رسید.
جمشیدی اظهار داشت: در تعطیلات نوروز سال گذشته روزانه ۶۰۵ هزار لیتر نفت‌گاز در استان مرکزی توزیع می‌شد در صورتی که مصرف این محصول نفتی در ایام نوروز امسال به ۷۹۶ هزار لیتر در روز رسید.

بیش از ۸۰۰ نفتکش در شرکت ملی پخش‌فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.