مشروح خطبه های نماز جمعه امروز ساوه

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید ‘حسین تقوی’ در خطبه های نماز جمعه این هفته ساوه افزود: انتخابات ریاست جمهوری امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دشمنان ایران اسلامی با اهداف شومشان در تلاش برای کاهش حضور مردم در انتخابات هستند.

وی اظهار داشت: در برابر این توطئه ها مردم نیز باید هوشیار بوده و حضوری پرشورتر از سال های گذشته در انتخابات داشته باشند و از میان داوطلبان فردی اصلح و توانمند را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: فرد اصلح فردی است که مومن، دلبسته به نظام و قانون اساسی، پایبند به ارزش های انقلاب اسلامی و دلسوز و خدمتگزار مردم باشد.

حجت الاسلام تقوی ادامه داد: داوطلبان باید در زمان تعیین شده و به صورت قانونی به بیان برنامه های خود پرداخته و بدون دادن وعده های دروغین و غیرعملی تبلیغات خود را انجام دهند.

امام جمعه ساوه در بخش دیگری از سخنانش به فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: ایمان و اعتقاد رزمندگان اسلام باعث شد که در این روز خرمشهر آزاد و دل امام خمینی (ره) و مردم ایران اسلامی شاد شود.

وی همچنین با تبریک فرا رسیدن سیزدهم رجب سالروز میلاد حضرت علی (ع) به بیان برخی فضایل اخلاقی و زندگانی آن امام همام پرداخت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.