رضا آستانه: اصلاحات زاده تفکر دوم خردادی و سرمایه ای در برابر جریان واپسگرا است

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان مرکزی گفت: اصلاحات زاده تفکر دوم خردادی و سرمایه ای ارزشمند در برابر جریان واپسگرا است که مردم ایران با اعتدال تداوم آن را پی می گیرند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا، رضا آستانه شامگاه سه شنبه در آیین جشن پیروزی دکتر حسن روحانی در اراککه با حضور استاندار و جمعی از مسئولان و مردم استان مرکزی برگزار شد، افزود: سوم خردادر است که در مصادره هیچ جریان و تفکری نیست بلکه افتخاری از رشادت ملت و فرزندان این مرز و بوم است.
وی عنوان کرد: در ٣۵ سال گذشته پس از حمله دشمن به کشور بخش زیادی از خاک ایران به دست بعثی ها افتاد و بعد از ۵٧٨ روز اشغال خرمشهر به دست فرزندان برومند این خاک بسیجیان، ارتشیان، سپاهیان آزاد شد و برگ زرینی در تاریخ کشور به ارمغان ماند.
آستانه گفت: در این عملیات ١۶ هزار کشته و زخمی از دشمن به جا ماند، ١٩ هزار نفر اسیر شدند و بیش از ۶ هزار نفر شهید شدند اما، در نهایت دشمن به پشت مرزهای رانده و شهرهای کشور آزاد شد.
وی گفت: از تلد اصلاحات ۲۰ سال می گذرد اما این تفکر همچنان مانا و درخشان است و با وجود اینکه دو دهه قبل فناوری اطلاعاتی مانند امروز نبود توانست در قلب طیف بزرگی از ایرانیان جوانه بزند و به بار بنشیند.
رئیس ستاد دکتر حسن روحانی دراستان مرکزی تصریح کرد:٢٠ در جریان انتخابات ۲۰ سال قبل همه شرایط و امکانات به نفع جناح دیگر بود اما اصلاحات در جامعه مدنی ایران این فهم و درک و آگاهی عمیق را از خود نشان داد و بدنه جامعه پشت سر این تفکر ایستاد.
آستانه ادامه داد: اصلاحات فرزند برومند آگاهی مردم است و با خود گفتمانی را آورد که تا امروز زنده است.
وی توضیح داد: مردم به این بلوغ رسیده اند که کارگزاران باید با حضور آنان در انتخابات مشروعیت بگیرند و اقتدار نظام، انقلاب، ایران و جمهوری اسلامی نشات گرفته از درک عمیق و بزرگی این مردم است.
وی بیان کرد: نادیده گرفتن نقش مردم در امور خطاست و همه می دانیم که مردم قاطعانه و محکم پشت سر نظام و آرمان هایشان ایستاده اند.
آستانه عنوان کرد: دوم خرداد به نام روزی است که مسیر اصلاحی را در نظام اسلامی تثبیت کرد و یکی از دستاوردهای آن گفت و گوی تمدن ها و عزتمندی ایران در جهان بود.
وی تصریح کرد: این دولت توسعه سیاسی را برنامه خود قرار داد و زمانی که مردم در مسیر قرار گرفتند شکوفای اقتصادی رقم خورد، دوران اصلاحات شکوفاترین اقتصاد، خزانه پر و آرامش را به ایران هدیه کرد اما در دولت های نهم و دهم بسیاری از پل های
ساخته شد خراب شد و برنامه های هدفمند آسیب دید.
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان مرکزی تاکید کرد: در سال ۹۲ رای مردم برگ زرین دیگری به جای گذاشت و مردم دوباره راه را در تفکر اعتدالی که تداوم اصلاحات بود، دیدند.
وی افزود: اراده مردم در رای آنها شکوفا شد در مدت چهار سال دولت روحانی با تدبیر و توانی که بود با وجود همه تنگناهای مالی گام های ماندگار رقم خورد.
آستانه گفت:وی اظهار کرد: در ۲۹ اردیبهشت و در انتخاباتی که پشتوانه حداکثری حضور مردم را داشت بار دیگر تفکر اعتدالی از سوی مردم مهر تایید گرفت و دولت چهار سال دیگر با عزم جدی اراده محکم در صحنه خدمت به مردم است.
وی گفت:دولت می کوشد در چهار سال پیش رو موارد قانون اساسی و مطالبات مردمی را با قاطعیت تمام پی بگیرد چراکه پیروز انتخابات مردم هستند .
وی تصریح کرد: بنا بر اصل ۵۳ قانون اساسی تمام درآمدهای کشور بدون هیچ گونه استثنایی باید وارد خزانه شود و تمام هزینه ها نیز باید به موجب قانون صرف شود اگر همین یک درخواست شفاف صورت گیرد نه برای چهار سال بلکه دکتر روحانی برای ۴۰ سال در قلب ملت ایران ماندگار خواهد بود.
رئیس ستاد دکتر روحانی در استان مرکزی بیان کرد: در مسائل سیاست خارجی نیز باید بر اساس منافع ایران با دنیا تعامل داشته باشیم و باید مسائل خود را با دنیا حل کنیم.
آستانه ضمن قدردانی از انتخاب لیست امید به عنوان شورای پنجم شهر اراک گفت: این انتخاب ثابت کرد که می توان امور را استوار پیش برد و آینده روشنی را برای استان و شهر رقم زد.
به گزارش ایرنا، در این آیین از روسای ستادها دکتر حسن روحانی در ۱۲ شهرستان استان مرکزی تجلیل شد.
در حاشیه این آیین کلیپ هایی از فعالیت ستادهای دکتر روحانی در طول ایام انتخابات پخش شد و شرکت کنندگان در این آیین نیز شعارهای درود بر خاتمی سلام بر روحانی سردادند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.