ثبت بیش از ۳۴۳ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، علی زندی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان مرکزی اظهار داشت: براساس آخرین تصاویر دریافتی ازدوربین‌های نظارت تصویری و گزارش گشت‌های راهداری سراسر استان، تمامی محورهای مواصلاتی استان بازبوده و تردد به صورت عادی و روان در جریان است.

وی افزود: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۳۸ سامانه تردد شمار نصب شده در سطح محورها در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۴۳ هزار ۳۳۰ وسیله نقلیه در محورهای استان تردد داشته‌اند که این آمار در مقایسه با روز گذشته یک‌درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیر راهداری استان مرکزی تصریح کرد: میانگین سرعت متوسط خودروها در استان ۹۳ کیلومتر برساعت بوده که رتبه نخست را در سطح کشور کسب کرده‌ایم، تخلف ۸۴ هزار و ۱۲۱ دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی به ثبت رسیده است.

زندی‌فر با اشاره به محورهای پر تردد استان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: محور رفت و برگشت اراک-بروجرد و آزادراه ساوه-تهران در هر دو خط رفت و برگشت از مسیرهای پرتردد استان بوده‌اند.

وی افزود: ساعت اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۲۱ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۷ صبح صورت پذیرفته و هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر خود انتخاب نمایند.

مدیر راهداری استان مرکزی خاطرنشان کرد: برای آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای استان شماره تلفن‌های ۳۴۱۳۴۰۷۴ – ۳۴۱۳۵۱۸۹ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی هموطنان بوده و آنان نیز می‌توانند برای دریافت کوتاه‌ترین و بهترین مسیر با تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان یا سامانه اینترنتی iran141.ir یا با ارسال پیامک به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ ارتباط گرفته و کسب اطلاع کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.