صدور مجوز فعالیت چهارنشریه و سایت الکترونیکی در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، حسین شاکری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سایت خبری و اطلاع رسانی ساوه سلام به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی محمدرضا علی زاده، هفته نامه بهرنگ با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی محمد رجاییان، دو هفته نامه شغل آفرین و اقتصاد آینده نیز به ترتیب با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی مجید نیک عهد و هادی دریس در نشست شورای نظارت بر مطبوعات کشور مجوز فعالیت گرفته اند.
وی اظهار کرد: بر اساس مجوز صادر شده این نشریات و پایگاه خبری در زمینه اجتماعی، فرهنگی، هنری، علمی و فنی و اقتصادی مجاز به فعالیت هستند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: این نشریات و پایگاه خبری با هدف اطلاع رسانی صحیح و به موقع موضوعات خبری، تلاش برای فرهنگ سازی و ارایه فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی به مردم و همچنین دریافت، پیگیری و به نتیجه رساندن مطالبات مردم از مسوولان در قالب تولیدات تخصصی گزارش، مصاحبه ، تحلیل و خبر در سطح استان به فعالیت می پردازند.
شاکری افزود: هم اکنون ۱۲ پایگاه خبری در استان مرکزی فعالیت دارند که از این تعداد هشت پایگاه فعالیت عمومی و سه پایگاه در حوزه تخصصی کشاورزی، مهندسی رایانه و صنعت فعالیت می کنند.
اکنون در استان مرکزی ۲۷ فقره هفته نامه، ۱۱ فقره دو هفته نامه، ۱۷ فقره ماهنامه، ۲۹ فقره فصلنامه تخصصی در زمینه شیمی، مکانیک، فرهنگی، هنری و ادبی فعالیت مطبوعاتی دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.