معرفی برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قرآن دانشگاه علمی ـ کاربردی استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، سیدمهدی فراهانی، مسئول امور فرهنگی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، گفت: مرحله استانی نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت در بخش شفاهی، ۲۵ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در اراک برگزار شد.

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات در قالب بخش‌های شفاهی، کتبی، پژوهشی، ادبی و هنری در سه گروه اساتید، دانشجویان و کارکنان در دو گروه آقایان و بانوان برگزار شد.

فراهانی در ادامه به معرفی برگزیدگان پرداخت و افزود: در بخش آقایان، جیریایی، احمد صابرنژاد و مرتضی رستم‌ پور در رشته قرائت تحقیق به‌عنوان نفرات اول تا سوم این رشته انتخاب شدند.

وی ابوالفضل شهوه و عباس آقارضی را به‌عنوان نفرات برگزیده حفظ سه جزء دانست و ادامه داد: در رشته قرائت ترتیل علی یگانه‌مجد در بخش دانشجویی و محمد حمزه‌لوییان در بخش کارکنان در رقابت با دیگر رقبای خود توانستند رتبه برتر را به خود اختصاص دهند.

فراهانی خاطرنشان کرد: محسن بیات در بخش کارکنان و رشته حفظ ۱۰ جزء با احتساب امتیاز لازم به مرحله کشوری راه یافت.

وی همچنین فخری‌السادات سجادی، سکینه جوروندی و فاطمه براتی را برگزیدگان رشته قرائت ترتیل در بخش دانشجویی عنوان کرد و افزود: در رشته قرائت تحقیق اعظم تشیعی‌فرد، مریم عشقی‌عراقی و فاطمه شریفی راه‌یافتگان به مرحله کشوری هستند.

فراهانی با اشاره به اینکه اعظم علی‌محمدی، اعظم چاپاری و سعیده بهشتی حائزان رتبه اول تا سوم رشته حفظ یک جزء هستند، اظهار کرد: در رشته حفظ سه جزء طیبه اکبری، شکوفه معصومی و الهه اکبریان به‌عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

وی در ادامه ناهید قدیری و فاطمه مهدی‌نسب را برگزیدگان حفظ های به ترتیب ۵جزء و ۱۰ جزء بخش اساتید دانست و اضافه کرد: زهرا احمدی، مینا شمسی در حفظ ۵ جزء و زهره احمدی و عفت فتحی در رشته حفظ ۱۰ جزء در بخش دانشجویی معرفی شدند.

این مقام مسئول در پایان، افزود: مرحله کشوری نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی شهریور‌‌ماه امسال در استان یزد برگزار خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. مرتضی رستم پور گفت:

    سلام در بخش خبرهای قرآنی نام خانوادگی اینجانب به اشتباه رستم نژاد درج گردیده که بدینوسیله جهت اصلاح به رستم پور به حضورتان اعلام مینمایم. باسپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.