اعلام اسامی قوی‌ترین مردان مسابقات چندجانبه

به گزارش مرکزی دیلی، پیام شاپوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقات چندجانبه قوی‌ترین مردان با حضور ۲۸ نفر شرکت‌کننده در روستای مالک‌آباد اراک برگزار شد که طی آن هشت نفر به فینال مسابقات راه یافتند.

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها ورزشکارانی از شهرهای اراک، گلپایگان، اصفهان، تهران، کرج، دلیجان، داودآباد و روستای مالک‌آباد در رده سنی آزاد با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان محسن پاک‌نژاد، اکبر کریمی، محمد رحیم سلیمانی، علی‌رضا یاری، صابر امینی، علی قریشی، محسن داودآبادی و اکبر صابری به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

رئیس کمیته قوی‌ترین مردان هیئت پرورش اندام استان مرکزی ادامه داد: این دوره از رقابت‌ها در سطح بسیار خوبی برگزار شد و همه شرکت کنندگان از آمادگی بسیار بالایی برخوردار بودند.

شاپوری در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری کلاس داوری قوی‌ترین مردان خبر داد و بیان داشت: این کلاس آموزشی به زودی با حضور علاقمندان به داوری این رشته در اراک برگزار خواهد شد.

دارنده عنوان نایب قهرمانی قوی‌ترین مردان جهان در مسابقات ۲۰۱۱ افزود: کمیته قوی‌ترین مردان استان تلاش دارد از قهرمانان این رشته برای آموزش علاقمندان استفاده کند و در این راستا دوره‌های آموزشی ویژه‌ای را برگزار خواهد کرد.

وی اذعان داشت: در حال حاضر ۱۰ ورزشکار به صورت حرفه‌ای این رشته را در استان دنبال می‌کنند و افتخارات بسیاری را برای استان کسب کرده‌اند که از جمله این ورزشکاران می‌توان به جواد فضلی و محمد محمدی اشاره کرد، ضمن اینکه خود من نیز مقام سومی استان در مسابقات قهرمانی رشته تک پرس جوانان، مقام سوم رشته تک پرس رده سنی بزرگسالان، مقام سوم رشته پاور لیفتینگ، مقام دوم رشته تک پرس رده سنی آزاد، مقام ششم قوی‌ترین مردان ایران و… را کسب کرده‌ام.

دارنده عنوان نایب قهرمانی قوی‌ترین مردان جهان در مسابقات ۲۰۱۱ بیان کرد: هم‌اکنون یکی از مهم‌ترین مشکلات این رشته استفاده غیراصولی از مواد و داروهای نیروزا است که به منظور جلوگیری از افزایش غیراصولی، مصرف این داروها در بین ورزشکاران بازرسانی از سوی این هیئت سرکشی از باشگاه‌ها را برعهده دارند.

شاپوری اظهار داشت: مصرف غیراصولی این داروها عوارض بسیار بدی را به همراه دارد و از آنجا که رشته پاورلیفتینگ و پرورش اندام رشته بسیار سنگینی به شمار می‌رود کسانی باید این رشته را انتخاب کنند که از استیل بدنی خوبی برخوردار باشند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.