توزیع ۲۰ هزار حلقه لاستیک خودرو با تعرفه دولتی در اراک

رئیس اتحادیه لاستیک و موتورسیکلت اراک گفت: ۲۰ هزار حلقه لاستیک خودروهای سبک با تعرفه دولتی سال گذشته با هدف تعادل‌بخشی قیمت بازار و پاسخگویی به متقاضیان توزیع شد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، «حسین مایدی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: متقاضیان برای دریافت لاستیک خودرو باید در سامانه اینترنتی جامع تجارت ثبت‌نام و بعد از ارایه مدارک لازم به واحد فروش معرفی و لاستیک خودروی خود را دریافت کنند.

وی بیان کرد: هر حلقه لاستیک سواری از ۱۰ تا ۲۵ میلیون ریال قیمت‌گذاری شده و متقاضیان با توجه به قیمت مصوب و سهولت دریافت از این شیوه خرید رضایت دارند.

رئیس اتحادیه صنفی لاستیک و موتورسیکلت اراک گفت: در شهر اراک ۶ واحد نمایندگی توزیع لاستیک به قیمت مصوب دولتی فعالیت دارند که متقاضیان پس از ثبت‌نام به آدرس مورد نظر نمایندگی ارجاع می‌شوند.

مایدی افزود: مالکان خودروهای سواری برای ثبت‌نام باید مدارک خود شامل پلاک انتظامی، کد VIN، کارت سبز ماشین، کارت ملی مالک و کارت ماشین را در سامانه بارگذاری کنند.

وی بیان کرد: هر مالک خودرو در سال می‌تواند ۲ حلقه لاستیک با تعرفه دولتی دریافت کند و این سیاست به خاطر عدالت در توزیع است تا مالکان بیشتری بتوانند از سهمیه دولتی بهره‌مند شوند.

رئیس اتحادیه صنفی لاستیک و موتورسیکلت اراک افزود: تاکنون نیاز رانندگان حمل و نقل به لاستیک با نرخ مصوب دولتی تامین شده است و ثبت‌نام و توزیع این محصول ادامه دارد.

مایدی اظهار کرد: توزیع لاستیک‌ به قیمت مصوب دولتی، با هدف عرضه بدون واسطه و جلوگیری از ایجاد بازار کاذب با هماهنگی اتاق اصناف استان مرکزی انجام می‌شود.

۵۷ هزار واحد صنفی زیرنظر ۱۷۳ اتحادیه در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.