کسب رتبه عالی ارزیابی اعتباربخشی توسط بیمارستان امام خمینی(ره) اراک

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: بیمارستان امام خمینی(ره) اراک که وابسته به تامین اجتماعی است، در ارزیابی اعتباربخشی بیمارستانی از سوی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رتبه عالی را کسب کرد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، دکتر بابک عدلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه مرکزی، افزود: ارزیابی اعتباربخشی هر ساله توسط وزارت بهداشت و درمان کشور و براساس کیفیت خدمات درمانی که بیمارستان‌ها به بیماران ارائه می‌دهند انجام و درجه بندی و رنکینگ بیمارستانی به آنها اعطا می‌شود.

وی با بیان اینکه در ارزیابی سال ۹۵، بیمارستان امام خمینی(ره) در کشور حائز درجه عالی شده است، تصریح کرد: در سطح کشور هشت بیمارستان این رتبه را کسب کردند که بیمارستان امام خمینی(ره) اراک نیز به عنوان تنها بیمارستان در استان مرکزی حائز رتبه عالی کشوری شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: شاخص‌های مهم در این ارزیابی تمامی ملاک‌هایی است که در بخش درمان وجود دارد که مهم‌ترین آنها شامل شاخص‌های رضایت‌مندی بیماران، کیفیت خدمات درمانی و هتلینگ بیمارستان است.

وی بیان کرد: در ارزیابی انجام شده بیمارستان‌های شازند و شهید دکتر چمران ساوه موفق به کسب رتبه درجه یک شدند که این رتبه‌ها کارنامه درخشانی در عملکرد مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.