استاندار مرکزی: به رونق رساندن واحدهای تولیدی تکلیف همه مسئولان استان است

استاندار مرکزی گفت: بانک ها باید برای کمک به احیای واحدهای تولیدی تسهیل گر امور باشند و به دنبال مانع تراشی نباشند، چرا که به رونق رساندن واحدهای تولیدی تکلیف همه مسئولان استان است.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری شبستان از اراک، محمود زمانی قمی استاندار مرکزی (۲۳خرداد) در نشست شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی که در محل استانداری برگزار شد،گفت: با قرار گرفتن در شرایط پسابرجام و اقدامات و پیگیری های موثر انجام شده در ستاد اقتصاد مقاومتی استان توانسته ایم بسیاری از مشکلات واحد های تولیدی را گره گشایی کنیم.

وی با اشاره به بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان در جلسات ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی استان لازم الاجرا است و در صورت عدم تحقق به ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی منعکس خواهد شد.

زمانی قمی گفت: گشایش حاصل شده در عرصه بین الملل و حضور سرمایه گذاران خارجی در استان و همچنین باز شدن گره از مشکلات واحدهای تولیدی، نوید بخش رونق اقتصادی در استان است.

استاندار مرکزی بازگشت رونق اقتصادی را با انعطاف پذیری بیشتر بانک ها و دستگاه هایی چون تامین اجتماعی میسر دانست و اظهار کرد: وی بیان کرد: بانک ها باید برای کمک به احیای واحدهای تولیدی تسهیل گر امور باشند و به دنبال مانع تراشی نباشند، چرا که به رونق رساندن واحدهای تولیدی تکلیف همه مسئولان استان است.

وی با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی در زمینه تامین اجتماعی، گفت: برای رونق واحدهای تولیدی همراهی و انعطاف سازمان تامین اجتماعی امری لازم و ضروری است و رفع مشکلات موجود در حوزه تامین اجتماعی نیازمند طرح در ستاد اقتصاد مقاومتی کشور است تا تصمیمی منطقی در این راستا اتخاذ شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.