آیت الله دری: حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه پایبندی به ارزش‌ها است

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در حاشیه راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: امروز مردم به صحنه آمده‌اند تا بار دیگر به دشمنان ثابت کنند که تحریم، جنگ نرم و روانی و فتنه‌گری کوچک‌ترین تأثیری در حمایت و پشتیبانی این ملت از انقلاب ندارد.

وی ۲۲ بهمن را نماد اقتدار و عزت ایران اسلامی دانست و بیان داشت: این حضور پیام‌های بسیاری به همراه دارد و مهم‌ترین پیام این است که ملت ایران تحت هر شرایطی پایبند به نظام و تابع فرمایشات مقام معظم رهبری بوده و دست از حمایت‌های خود بر نخواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران برای تک‌تک ایرانی‌ها عزت و افتخار به همراه آورد و مردم در چنین صحنه‌هایی است که باید از این انقلاب پشتیبانی کنند.

دری نجف‌آبادی با بیان اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی به پشتوانه حضور مردم و به برکت خون شهدا حاصل شده است، بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی دارای پشتوانه مردمی است، نسل جوان و ولایت‌مدار این سرزمین با حضور خود در راهپیمایی و با پیروی از اوامر مقام معظم رهبری بر خواسته‌ها و اهداف شوم نظام سلطه خط بطلان کشیدند.

وی گفت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و حضور مردم در صحنه به پیشرفت‌های بسیار بزرگی دست یافته است و خدا را شاکریم که امروز شاهد حضور سراسری ملت بزرگ ایران در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن هستیم تا موجب کور شدن چشم منافقان کوردل و آمریکا و تمامی بدخواهان نظام اسلامی شود.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه ملت انقلابی ایران ۳۷ سال است که حرکت در مسیر عزت را آغاز کرده و در طول این سال‌ها توانسته در پرتو عظمت اسلام به پیروزی‌های بزرگی دست یابد، ادامه داد: حضور با شکوه و پرشور مردم در این راهپیمایی، یک پشتوانه عظیم برای انقلاب و مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان و دشمنان انقلاب اسلامی است.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.