برگزاری اولین جشنواره خیریه افطار در اراک

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی از برگزاری اولین جشنواره خیریه افطار در ماه مبارک رمضان به نفع بیماران ام اس در اراک خبر داد.
به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، محمد حسینی مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی گفت: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان اولین جشنواره افطار به همت میراث فرهنگی استان مرکزی در اراک برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف معرفی غذاهای محلی و بومی استان مرکزی و ایران برگزار خواهد شد عنوان کرد: درآمد فروش غذاهای این جشنواره برای حمایت از بیماران ام اس جمع‌آوری و هزینه خواهد شد.
حسینی در ادامه افزود: این جشنواره از پنجشنبه،۲۰ خردادماه افتتاح و در پایان روز شنبه ۲۲ خردادماه سال جاری به کار خود پایان می‌دهد، علاقه‌مندان برای بازدید و شرکت در این امر خیر می‌توانند از ساعت ۱۹ تا ۲۲ در موزه مفاخر اراک حضور به هم رسانند.
مدیرکل میراث فرهنگی استان تصریح کرد: برگزاری این قبیل جشنواره‌ها با هدف کمک به بیماران آن هم در ایام ماه مبارک رمضان نقش بسزایی در جذب مشارکت و کمک‌های مردمی دارد میراث فرهنگی نیز در حد توان خود در برگزاری این جشنواره خدمت‌رسانی می‌کند.
این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: جشنواره غذاهای سنتی هر شهر و استان بخشی از هویت و آن شهر به شمار می‌آید و زمانی که از این فرصت برای یک امر خداپسندانه آن در ماه پر از برکت استفاده می‌شود بدون شک حامیان این فعالیت‌ها از اجر و پاداش خداوند متعال برخوردار خواهند شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.