تشکیل مجتمع رسانه ماهور در دستور کار قرار گرفت

استاندار مرکزی گفت: تشکیل مجتمع اصحاب رسانه ماهور با هدف رفع مشکلات اصحاب رسانه این استان در دستور کار است.

فرزاد مخلص الائمه شامگاه سه‌شنبه در آیین گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی رییس دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در مزار شریف افغانستان و روز خبرنگار افزود: این مجتمع در چهار بخش رشد هسته‌های نوآور رسانه، خدمات رسانه‌ای، آموزش حرفه‌ای رسانه و باشگاه فکری رسانه با نام نوش‌اندیش در دستور کار قرار گرفت.

وی، بزرگترین طرح دولت سیزدهم از ابتدای شکل‌گیری، ترمیم اعتماد مردم عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا نقش خبرنگاران در کنار خادمان دولت بسیار مهم و موثر است.

استاندار مرکزی اظهار کرد: اگر در حوزه خدمتگزاری دولت سیزدهم توفیقی حاصل شده، بدون تردید در سایه همراهی خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

وی در ادامه به مشکلات معیشتی و مسکن خبرنگاران استان مرکزی اشاره و اضافه کرد: در طرح مسکن ملی در استان خبرنگارانی که فرم جیم آنان سبز است می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

خبرنگاران همتراز سربازان وطن در دفاع از تمامیت ارضی هستند

معاون سیاسی، امنینی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز در این آیین گفت: خبرنگاران همتراز سربازان وطن در دفاع از تمامیت ارضی هستند.

وی افزود: اگر در زمان جنگ تحمیلی شهید آوینی در ساخت مستند روایت فتح به شهادت رسید، امروز قلم‌های آلوده به اتفاق فتنه است که ذهن های ما را در عرصه جنگ ترکیبی در می نوردد و وظیفه خبرنگاران ایجاب می‌کند که در عرصه آگاهی بخشی مردم ورود کنند.

نظری اظهار کرد: در اغتشاشات سال گذشته، روزانه ۵۰ هزار دروغ در بستر فضای مجازی باعث ایجاد تشویش در میان مردم می‌شد که وظیفه خبرنگار انقلابی، ولایت مدار و عاشق وطن برخورد با این شایعه پراکنی‌ها است.

در این آیین از خبرنگاران برتر استان مرکزی تجلیل شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.