وعده پیگیری مطالبات برحق جامعه ورزش از صنایع استان مرکزی

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: پیگیری مطالبات به حق جامعه ورزش از صنایع استان که مورد تاکید استاندار نیز هست را در اولویت قرار داده ایم.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، سعید ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: براساس دستور استاندار مرکزی کارگروه صنعت و ورزش با هدف پیگیری مطالبات ورزشکاران و استفاده از ظرفیت های صنایع مستقر در این استان تشکیل شده تا هم گرایی میان صنعت و ورزش استان برقرار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: صنایع استان باید از این طریق به وظایف اجتماعی و فرهنگی خود در حوزه فعالیتشان عمل کرده و دین خود را در قبال برخی تبعات منفی همچون آلایندگی و… به جامعه استان ادا کنند.

ملکی بیان کرد: در این ارتباط بر مبنای تاکید استاندار مرکزی تمامی صنایع به خصوص صنایع بزرگ استان از جمله پتروشیمی، پالایشگاه و نیروگاه شازند، باید همانند شرکت های آلومینیوم، هپکو و ماشین سازی در زمینه ورزش استان سرمایه گذاری کنند.

وی افزود: با برگزاری چندین جلسه و رایزنی با مدیران صنایع مختلف امیدواریم در مسیر سرمایه گذاری صنعت استان در ورزش، توسعه ورزش حرفه ای و حضور در لیگ های ورزشی کشور حاصل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با قوت و حمایت ورزشکاران به دنبال مطالبات به حق جامعه ورزش استان است و از هیچ تلاش در این زمینه دریغ نمی کند و انتظار داریم واحدهای بزرگ صنعتی، ورزش استان را یاری کنند.

پیش از این، عابد حقدادی، رئیس اداره ورزش و جوانان اراک نیز طی گفتگویی با خبرنگار مهر، در واکنش به حمایت یکی از صنایع استان از تیم خارج استانی و با اشاره به صنعتی بودن استان مرکزی، گفته بود: ورزشکاران اراک و شازند که در رشته های مختلف ورزشی حضور فعال و چشمگیر در عرصه های ملی و بین المللی دارند از این سرمایه ها بی بهره مانده اند.

حقدادی به حضور بیش از ۷۰ ورزشکار اراکی در عرصه های بین المللی آسیایی تاکنون اشاره کرده و اعلام کرده بود: در بیش از ۲۵ رشته در شهرستان اراک، قابلیت حضور در لیگ های برتر و دسته اول کشور وجود دارد.

گفتنی است هم اکنون ۴۶ هیات ورزشی در استان مرکزی فعال هستند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.