ابراهیمی: وزارت اطلاعات در ایجاد امنیت موفق بوده است

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت اطلاعات در ایجاد امنیت و نظارت موثر در توسعه و امور کشور موفق عمل کرده است.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، علی ابراهیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: توسعه متوازن در بستر امن و نظارت اصولی محقق می شود که اقدامات وزارت اطلاعات در این راستا کلیدی و حیاتی بوده است.
وی گفت: امنیت در ابعاد فرهنگی، علمی، اجتماعی، اقتصادی و سایر بخش های کشور با تلاش شبانه روزی و تیزبینی سربازان گمنام امام زمان (عج) فراهم شده و این سرمایه ای مهم و ارزشمند است.
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزارت اطلاعات از ارکان اساسی نظام جمهوری اسلامی است که علاوه بر اشراف جامع اطلاعاتی و درایت و تخصص، در حوزه حاکمیت روح تعالیم الهی و قرآنی در مجموعه خود موفق عمل کرده است و این ویژگی منحصر به فرد در هیچ یک از تشکیلات امنیتی کشورها مشاهده نمی شود.
ابراهیمی گفت: وزارت اطلاعات همواره در بحران های امنیتی و چالش ها توانسته توطئه ها را در نطفه خفه کند و در بزنگاه های اساسی اقدامات برحسته داشته باشد و این جز با نیروهای توانمند، مخلص و متعهد حاصل نشده است.
از ۳۱ اردیبهشت تا هفتم خردادماه به عنوان هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.