برگزاری نمایشگاه سراسری گل، گیاه و تجهیزات گلخانه ای در اراک

پنجمین نمایشگاه سراسری گل و گیاه، فضای سبز و تجهیزات گلخانه ای و نمایشگاه سوغات، هدایا و جشنواره آش اقوام ایرانی از سوم تا هفتم خرداد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اراک برگزار می شود.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی، این نمایشگاه در فضایی به وسعت پنج هزار متر مربع با حضور بیش از ۷۰ تولیدکننده، عرضه کننده و متخصص گل و گیاه از سراسر کشوربرگزار می شود.
در این نمایشگاه انواع گل و گیاه آپارتمانی، گیاهان دارویی و داروهای گیاهی، گل آرایی، درختچه های تزئینی، انواع خاک، کود، سم و بذرو تجهیزات گلخانه ای در قالب ۲۱۰ غرفه در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی گفت: پنجمین نمایشگاه گل و گیاه، فضای سبز و تجهیزات گلخانه ای با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای نمایش آخرین دستاوردها این حوزه و فراهم کردن زمینه لازم برای مبادلات تجاری و توسعه بازار با حضور تولیدکنندگان استانی و کشوری در اراک برگزار می شود.
مهدی جهانمیرزایی افزود: همچنین همزمان با این نمایشگاه، نمایشگاه سوغات، هدایا و جشنواره آش اقوام ایرانی همزمان با عید بزرگ شعبان با حضور ۱۶۰ شرکت کننده از سراسر کشور در فضایی به وسعت پنج هزار متر مربع در سالن پرشیا و پردیس نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی برگزار می شود.
وی ادامه داد: این نمایشگاه ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ به مدت پنج روز پذیرای علاقمندان و بازدید کنندگان هستند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.