هشدار به کوتاهی در اجرای مصوبات ستاد مدیریت اقتصاد مقاومتی

استاندار مرکزی گفت: تمام مصوبات ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان لازم‌الاجرا بوده و هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، محمود زمانی ‌قمی در هفتمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی یکی از راهکارهای موثر مقابله با فشارهای اقتصادی دشمن است که می‌تواند کشور را از رکود خارج کرده و اقتصاد را شکوفا کند.

وی تصریح کرد: در پی تاکید مقام معظم رهبری بر موضوع اقتصاد مقاومتی، ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی در استان تشکیل و برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌های لازم به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در این زمینه را دنبال و اجرایی می‌کند.

استانداری مرکزی با بیان اینکه تمام مصوبات این ستاد لازم‌الاجرا بوده و هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست، خاطر نشان کرد: این ستاد باید بکوشد اقدامات هدفمند و کارساز را در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی در استان پیاده سازی کند.

زمانی ‌قمی ادامه داد: مدیران دستگاه‌ها به رفع موانع اجرایی فرمان مقام معظم رهبری توجه داشته و با شناسایی این موانع در راستای حل آنها تلاش خود را به کار گیرند.

وی بر لزوم استفاده از فرصت‌ها به منظور جذب سرمایه‌گذاری خارجی تاکید کرد و گفت: بهره‌گیری از فرصت‌ها و جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی نقش موثری در رونق اقتصادی و بازگشت رونق به کارخانجات و واحدهای صنعتی دارد که ضروری است این مهم در دستور کار مسئولان و برنامه‌ریزان امر قرار گیرد.

استاندار مرکزی با انتقاد از وضعیت نامطلوب تولید در کشور تصریح کرد: تعطیل کردن تولید نه منطقی و نه به صلاح کشور است، همچنین اولویت دادن به تولید از هر امر دیگری واجب‌تر و ضروری‌تر است.

زمانی‌قمی تاکید کرد: مدیران و افرادی که در اجرای مصوبات و پیگیری اهداف کوتاهی و تخلف کنند، پرونده فرد متخلف به هیات تخلفات ارسال و بلافاصله اشد مجازات اعمال خواهد شد.

استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از حضور مردم ولایت مدار اراک در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم گفت: مردم شهید پرور اراک امروز با حضور بی‌نظیر در مراسم تشییع پیکر شهید بابایی میزان عشق و علاقه خود را به شهدا و شهادت به نمایش گذاشتند.

زمانی ‌قمی افزود: شهدای مدافع حرم و به خصوص شهدای افغانی بسیار مظلوم واقع شده‌اند که باید وضعیت شهدای افغانی هرچه سریع‌تر ساماندهی شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.